سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه موسسه راهبردی دیده‌بان در محکوميت اقدام اخیر وزارت امور خارجه آمریکا؛

خروج منافقین از ليست سازمان‌های تروریستی سند حمایت آمریکا از تروریسم است

ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان که با جاسوسی و اطلاع‌رسانی مستقیم اعضای این گروهک تروریستي صورت گرفته هیچ‌گاه از یاد و خاطره ملت ایران پاک نخواهد شد، چگونه است که آمریکایی ها ادعا می‌کنند این گروهک در 10 سال گذشته اقدام تروریستی انجام نداده است؟

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، موسسه راهبردی دیده بان در بيانيه اي اقدام اخير وزارت خارجه آمريکا مبني بر خروج گروهک تروريستي منافقين را محکوم کرده است.


در  اين بيانيه آمده‌ است:

انتظار خروج عده‌اي منافق و وطن فروش از ليست تروريستي آمريكا خيلي پيش از اين وجود داشت و اتفاقا چيز عجيبي نبود. زيرا با توجه به اينكه آوازه وطن‌فروشي آنها حتي براي حاميانشان نيز امري اثبات شده و محتوم بوده است، با توجه به اتفاق اخير، مي‌توان به عمق پذيرش حقارت‌هاي فراوان توسط اين فرقه پي برد؛ حقارت‌ها و خواري‌هايي كه در طول سال‌هاي اخير آنقدر زياد بوده كه توانسته مقامات وزارت خارجه آمريكا را مجاب كند تا اين فرقه را از ليست گروه‌هاي ممنوعه خود خارج سازد.

خروج منافقين از ليست تروريستي آمريكا چيز عجيبي نيست وقتي سال‌هاي متمادی خود فروشي و وطن فروشي و در ادامه آن پرداخت صدها ميليون دلار رشوه به نمايندگان كنگره آمريكا، پشتوانه اين خروج اعلام شده و جالب تر آنکه براي توجيه اين خروج نيز عنوان مي‌شود اين گروهك 10 سال است كه عمليات تروريستي انجام نداده و داوطلبانه و خودخواسته از پادگان اشغال شده اشرف خارج شده است. در حالي كه همه مي‌دانند این اقدام آمریکا حمایت آشکار از تروریسم است و با اين دلايل قابل اثبات و توجيه نيست.

در بخش‌هاي ديگري از اين بيانيه‌ آمده است: به رغم ادعاي مسئولان آمريكايي، اعضا و سركردگان اين گروهک تروريستي، فقط بطور مستقيم اقدام به عمليات نظامي نكرده‌اند اما حمايت‌هاي بي‌شمار آنها از القاعده و در قالب آموزش‌هاي گسترده اعضاي اين گروهك تروريستي،‌ تزريق‌هاي مالي حيرت آور به گروه‌هاي تروريستي براي انجام عمليات‌هاي جنایتکارانه مسأله‌اي كه بارها توسط مقامات سياسي ارشد آمريكا به آن اذعان شده است تنها گوشه‌‌هايي از رفتارهاي تروريستي اين گروهک بوده است.

ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان که با جاسوسی و اطلاع‌رسانی مستقیم اعضای این گروهک تروریستي صورت گرفته هیچ‌گاه از یاد و خاطره ملت ایران پاک نخواهد شد، چگونه است که آمریکایی ها ادعا می‌کنند این فرقه در 10 سال گذشته اقدام تروریستی انجام نداده است؟   
حذف و اعدام اعضاي ناراضي اين گروهک در ده سال اخير نيز از جمله مواردي است كه از چشم مقامات آمريكايي نيز دور نمانده است. آيا تنها ذكر همين موارد دليل موجهي بر سياسي بودن خروج اين گروهک از ليست تروريستي وزارت خارجه آمريكا نيست؟

اين بيانيه مي‌افزايد: دليل سراپا دروغ ديگر براي اين اقدام، خروج داوطلبانه منافقين از پادگان اشرف عنوان شده است. يعني مقامات آمريكايي تا اين حد فراموشكار شده‌اند كه گربه رقصاني‌هايي سران منافقين براي عدم خروج از اشرف را به ياد نمي‌آورند؛‌ نقص در اتوبوس‌هاي انتقال منافقين به كمپ ترانزيت، عدم وجود شبكه فاضلاب، وجود مار و عقرب در اين اردوگاه و خلاصه هر روز بهانه‌اي تازه براي عدم خروج از پادگان اشرف.

در ادامه اين بيانيه اينگونه ذكر شده است: روسياهي اين اقدام بماند براي آنها كه داعيه حقوق بشر دارند و مدعي حمايت از ملت ايران هستند اما به منافقين و دشمنان اين ملت امان مي‌دهند و آنها را در پناه خود مي‌گيرند؛ اما بايد بدانند در اين مسير سال‌هاست از نظر ملت ايران مردود شده‌ و امتحان پس داده‌اند.

منافقين نيز زياد دلخوش به اين خروج نباشند زيرا همانگونه كه با خروج از ليست تروريستي انگليس و اتحاديه اروپا راه به جايي نبردند، اين بار نيز قاعده بازي براي آنها تغييري نكرده‌ و آنها در نظر مردم ايران منافق و جنايتكار هستند. در نظر سياسيون آمريكايي و اروپايي دستگاه پول‌ساز و جيب پركن و در نزد دولتمردان آمريكايي و اروپايي نيز عده‌اي ملعبه و مزدور كه حقارت‌بار ترين امور را نيز با افتخار انجام مي‌دهند.

انتهای پیام/

پ2
برچسب ها: منافقین ، آمریکا ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.