سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اجرای طرح بازپیرایی محلات؛

محلات منطقه 19 در خزان رنگ ها، بهاری شدند

شهردار منطقه 19 از اتمام طرح بازپیرایی محلات منطقه 19 تا 15 مهر خبر داد و گفت: با اجرای این طرح نواقص عمرانی محلات 13 گانه منطقه برطرف شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 19، مهندس عباداله فتح الهی ضمن تشریح فعالیتهای صورت گرفته در راستای بازپیرایی محلات گفت: رفع مشکلات محله ای بر اساس نیاز سنجی و کارشناسی های صورت گرفته در اولویت برنامه های اجرایی محلات قرار دارد و طی بازدیدهای میدانی نیز مشکلات احصاء و نسبت به بررسی راهکارهای اجرایی رفع مشکلات اقدام شده است.
وی با اعلام اینکه این طرح شامل ریزپروژه ها است و نباید آن را با معادل بسته محلات دانست، تصریح کرد: در این راستا این طرح به بخش عمده ای از نیازهای شهروندان و ایجاد امکانات آسایش آنان کمک می کند.
فتح الهی با بیان اینکه این طرح از اول سال آغاز شده است، بیان کرد: پاکسازی نماهای شهری، بهسازی جداول و نهرها، اجرای آسفالت، ساماندهی پایانه ها،بهسازی تابلوهای ترافیکی و اصلاح هندسی بخشی از پروژه های اجرا شده در محلات این منطقه هستند. 
همچنین در این طرح به بهبود وضعیت سیمای کارگاه های ساختمانی، تکمیل عملیات بهسازی زمینهای چمن مصنوعی، تکمیل عملیات اجرایی ساخت فضاهای فرهنگی محلات و تکمیل پروژه های توسعه شبکه آبیاری معابر پرداخته شده است.
شهردار منطقه با اشاره به اینکه شبکه آبرسانی به شکل 100 درصد تکمیل و سرویسهای بهداشتی نیز تا 90 درصد آماده شده اند افزود: این طرح در نیمه مهر به پایان می رسد تا نواقص محلات رفع و سیمای کیفی آنها ارتقا پیدا می کند.  
وی در پایان سخنان خود بر اتمام بسته محلات منطقه تا قبل از وقوع بارندگی ها تأکید کرد./ف
برچسب ها: محله ، شهرداری ، فتح الهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.