سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/رییس دانشگاه امام حسین (ع )؛

موفقیت های كنونی ایران اسلامی حاصل رشادت های شهدا است

رییس دانشگاه امام حسین ( ع ) موفقیت های كنونی ایران اسلامی را حاصل رشادت ها و جانفشانی های شهدا دانست و برانتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، سردار 'مرتضی صفاری' در یادواره 200 شهید بخش سرخه سمنان عزت ملت ایران در دوره كنونی را مرهون جانفشانی های شهدا خواند.

وی با اشاره به فرهنگ شهادت و تاثیر آن در تقویت و تثبیت نظام جمهوری اسلامی گفت : دشمنان در جنگ نرم به دنبال تضعیف روحیه و اعتقادات ملت ایران هستند.

وی دوران هشت سال دفاع مقدس را یكی از برگ های زرین تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود : باید برای مقابله با جنگ نرم دشمنان ارزش های اسلامی در جامعه ترویج یابد.

رییس دانشگاه امام حسین ( ع ) با بیان اینكه شهدا ناظر بر اعمال ما هستند به تبیین نقش شهدا در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی پرداخت.

امام جمعه سرخه نیز در این مراسم یاد و خاطره شهدای دوران پرافتخار جنگ تحمیلی را گرامی داشت و گفت : شهدا در قلب ملت ایران جای دارند.

این یادواره با حضور حجت الاسلام والمسلمین 'حسن روحانی' عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، جمعی از مردم و مسوولین شهرستان سمنان و بخش سرخه در گلزار شهدای این شهر برگزار شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.