سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

پيام حركت دوندگان جاده ولايت ترويج معنويت در جامعه به واسطه ورزش است

مدير كل ورزش و جوانان خراسان رضوي گفت: پيام حركت دوندگان جاده ولايت ترويج معنويت در جامعه به واسطه ورزش است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوي، دكتر سيد علي اكبر هاشمي جواهري در مراسم استقبال از دوندگان جاده ولايت كه امروز عصر در ميدان 15 خرداد مشهد برگزار شد گفت: انتخاب مشهدالرضا به عنوان پايتخت معنوي ورزش و جوانان ايران رسالت و وظيفه مهمي را بر دوش ورزشكاران خراساني گذاشته است كه اميدوارم حركت اين دوندگان گوشه اي از اين وظيفه الهي را جامه عمل پوشانده باشد.

وي در ادامه يادآور شد طي كردن چنين مسير دشواري نياز به تلاش و همت دارد كه اين امر تنها با كمك خواستن از امام رضا(ع) امكان پذير و ميسر مي باشد.

وي با اشاره به اينكه هر ساله اين دوندگان در طول مسير خود سيره ناب رضوي را ترويج مي كنند اظهار كرد: امسال اهدا هداياي معنوي و متبرك در طول مسير حركت توسط دوندگان به مردم موجب شد كه مردم ارتباط مناسبي با اين حركت بزرگ معنوي ورزشي برقرار كنند.

وي ابراز اميدواري كرد اين حركت در سال هاي آتي ادامه يابد و هر سال نسبت به سال گذشته با كيفيت بهتري انجام شود.

در ادامه اين مراسم محمد باقر پيشنمازي، معاون فرهنگي وزير ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزشي ايران به خود افتخار مي كند كه توانسته در گوشه اي از ترويج فرهنگ رضوي در جامعه نقش داشته باشد.

وي افزود: مطمئنا در صورتي كه براي سال آينده برنامه ريزي انجام شود دوندگان استان هاي ديگر هم به شوق امام رضا(ع) به اين حركت عظيم خواهند پيوست.

پيشنمازي پيام حركت دوندگان جاده ولايت را ايستادگي تمام مردم ايران در مسير جاده ولايت دانست و گفت: افراد زيادي در طول تاريخ و بعد از انقلاب اسلامي به ظاهر متدين بودند ولي با جدايي از جاده ولايت در مسير تباهي و نافرماني از خداوند قرار گرفته اند.

وي تاكيد كرد: در درياي متلاطم دنياي امروز هر كس از ناوگان كشتي ولايت جدا شود در تلاطم اين دريا غرق خواهد شد.

باغبان

برچسب ها: پیام ، جاده ، ولایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.