سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

گشایش نخستین مركز علمی دانشگاهی در جوار كار كشور در بروجن

اولین واحد علمی دانشگاهی در جوار كار كشور، با حضور معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی كاربردی كشور، در شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی كاربردی كشور در مراسم آغاز به کار این واحد علمی دانشگاهی گفت: این مركز، اولین مركز علمی دانشگاهی در جوار كار در كشور است كه با هدف تربیت نیروی كار برای صنایع مرتبط ایجاد شده است.

رجبعلی برزویی افزود: توسعه فعالیت های اقتصادی، بالا بردن سطح كیفی تولیدات و ارتقاء دانش نیروهای شاغل صنایع از اهداف راه اندازی مراكز آموزشی در جوار كار و ویژه مشاغل صنعتی است.

وی، با بیان اینكه توسعه اشتغال در كشور نیازمند افزایش آموزش های مهارتی است، گفت: با اجرای نظام آموزشی جدید توسط دانشگاه علمی كاربردی، علاوه بر تدریس رشته های دانشگاهی، آموزش های مهارتی و شغلی نیز به فراگیران آموزش داده می شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه شهرستان بروجن، راه اندازی مراكز علمی و آموزشی هنری، گردشگری و ورزشی نیز در برنامه سال آینده دانشگاه علمی كاربردی كشور قرار می گیرد.

اولین واحد علمی دانشگاهی در جوار كار كشور در مجتمع صنعتی تولیدی روغن خوراكی نهان گل شهرستان بروجن ایجاد شده است.

سرپرست مركز علمی كاربردی نهان گل بروجن در آیین افتتاح این مركز گفت: این واحد دانشگاهی، برای مقطع كاردانی در دوره‌های مهارتی و پودمانی ویژه شاغلان واحدهای صنعتی دانشجو می پذیرد.

حمیدرضا نیكی افزود: در این مركز، در سه رشته ابزار دقیق، صنایع روغن خوراكی و مكانیك ماشین آلات صنعتی، بیش از 120 دانشجو برای سال تحصیلی جدید ثبت نام شده اند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.