سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يزد/

140 میلیارد ریال تسهیلات به فعالان کشاورزی اردکان اختصاص یافت

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اردکان از اختصاص 140 میلیارد ریال تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی اردکان خبر داد.





به گزاش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدحسین وطنخواه امروز در اردکان اظهار داشت: فعالان بخش کشاورزی اردکان از 140 میلیارد ریال تسهیلات بهره‌مند شدند.

وی افزود: این تسهیلات در بخش‌های اصلاح و احیای باغات، دام، طیور و آبزیان، عملیات زیربنایی آب و خاک و سایر فعالیت‌های مرتبط با صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اردکان درباره حمایت‌های جهاد کشاورزی از کشاورزان مناطق مختلف این شهرستان بیان کرد: در حوزه آموزش و ترویج، گسترش شبکه‌های پیش آگاهی و مراقبت، اصلاح و احیای باغات و اجرای عملیات لوله گذاری، حفر کانال و سیستم‌های آبیاری نوین در باغات مختلف شهرستان از جمله برنامه‌های حمایتی از کشاورزان اردکانی است.

وطنخواه یادآور شد: اجرای عملیات زه‌کش در سطح 400 هکتار از اراضی کشاورزی اردکان با اعتبار 640 میلیون تومان نیز از دیگر حمایت‌هایی است که در یک سال اخیر از کشاورزان اردکانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات بسیار مناسب با کارمزد چهار درصد و اقساط بلندمدت از طرف جهاد کشاورزی شهرستان اردکان به کشاورزان اعطا می‌شود، از همه کشاورزان خواست تا برای اصلاح سیستم‌های آبیاری و استفاده از روش‌های نوین در باغات خود، همچنین اجرای کانال‌های آبیاری عمومی، لوله‌گذاری، احداث استخرهای ذخیره آب و تنظیمی،اصلاح و احیای باغات و حذف باغات قدیم و جایگزینی توسط درختان مثمر اقدام کنند./ج1

برچسب ها: کشاورزی ، تسهیلات ، اردکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.