سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراکسیون تولید ملی مجلس پل ارتباطی دولت و تشکل های خصوصی

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:فراکسیون های مختلف تشکیل شده در مجلس پل ارتباطی مناسبی بین دولت و تشکل های خصوصی در راستای افزایش حمایت ها از نخبگان و فعالان اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران فولادگر در نشست خبری برگزاری نخستین جشنواره ایران خلاق اظهار داشت:فراکسیون های مختلفی که طی سال های گذشته در مجلس تشکیل شده به بهبود روابط دولت و تشکل های خصوصی و رساندن حرف فعالان اقتصادی به گوش مردم کمک کرده است.


وی با تاکید بر حمایت نخبگان علمی و تجاری سازی طرح های جدید تئوری تصریح کد:بدین منظور فراکسیون حمایت از نخبگان و مخترعان از اواخر دوره هفتم در مجلس تشکیل شده و هم اکنون  هم در بخش ارتباط با مسئولان دولتی و هم در بخش ارتباط با NGOها وتشکل های خصوصی و شناسایی نخبگان فعال است.


فولادگر افزود:همچنین در سال تولید ملی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل 44 قانون اساسی در مجلس تشکیل شده که 1 ماه و نیم پیش کار خود را آغاز کرده و در بخش مباحث کلان اقتصاد مقاومتی و همچنین ارائه راهکارهای حمایت از تولید ملی فعالیت می کند. 


این عضو کمیسون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت:هکچنین مرکز پژوهش های مجلس نیز ارتباط مستقیمی با فعالان اقتصادی و نخبگان علمی دارد و زمینه ساز گسترش ارتباط دانسگاه و صنعت است.


وی ادامه داد:مخترعان و فعالان حوزه اقتصادی می توانند از ظرفیت های ایجادشده در مجلس برای توسعه ارتباط با مسئولان دولتی و تجاری سازی طرح های علمی خود بهره گیرند.


فولادگر تصریح کرد: علاوه بر این ظرفیت ها ، طی سال جاری کارگروه جدیدی تحت عنوان کارگروه فناوری های نوین در خود کمیسیون صنایع و معادن مجلس به منظور پیگیری امور علمی و دانشگاهی، راه اندازی شده که کارشناسان و اساتید دانشگاه می توانند نظرات خود را به این کارگروه ارائه دهند.


وی با بیان اینکه مهمترین مشکل کنونی بخش تولید ، تامین مالی واحدها محسوب می شود خاطرنشان کرد:کمیسون صنایع طی هفته های گذشته جلسات مشترکی در این خصوص  با کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه داشته و این هفته نیز جلسه ای برای بررسی این موضوع و ارائه راهکارهای حمایتی به شیوه اقتصاد مقاومتی خواهد داشت./عب

برچسب ها: فراکسیون ، نخبگان ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.