سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان /

برای اختصاص بیمارستان رضایی دامغان به دانشگاه آزاد تفاهم نامه امضاشد

تفاهم نامه ای برای اختصاص بیمارستان رضایی دامغان به دانشگاه آزاد برای استقرار رشته های پزشكی، با حضور رییس مركز علوم تحقیقات دانشگاه آزاد كشور، استاندارسمنان و جمعی از مسوولان این استان و شهرستان دامغان به امضا رسید. .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'خسرو دانشجو' با اشاره به ساخت بیمارستان ولایت در دامغان، افزود: بیمارستان رضایی دامغان می تواند برای ایجاد مركز آموزش درمانی در اختیار دانشگاه آزاد قرار بگیرد و در این زمینه قرار نیست كاری غیرقانونی یا خلاف انجام شود.

استاندار سمنان نیز آمادگی كامل استان سمنان در این زمینه را اعلام و تصریح كرد : گر چه توانمندی استان سمنان برای راه اندازی مراكز تحقیقاتی بالا است ولی برای این كار نیازمند شتاب بیشتری هستیم ..

وی افزود: در كنار ایجاد دانشكده علوم پزشكی دامغان، استان سمنان ظرفیت ایجاد مراكز دیگری نظیر نیروگاه بادی برای تولید انرژی های نو در دامغان، هوا فضا در سمنان، كویرنوردی و كویرشناسی در گرمسار را دارد.

در این نشست، كارگروهی تخصصی عملیاتی متشكل از سه نماینده از مركز تحقیقاتی دانشگاه آزاد و سه نماینده از استانداری سمنان تشكیل و مقرر شد بسته پیشنهادی كارشناسی نهایی و برای تصویب ارائه شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این شهرستان در زمینه پزشكی و سطح بهداشت و درمان دارای مشكلاتی است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.