سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شيراز/

تحقق 61 درصدی تعهدات اشتغال‌زایی در لارستان

معاون استاندار فارس گفت: تاکنون 61 درصد از تعهدات اشتغال‌زایی در سال جاری در لارستان محقق شده است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  علی محمد امیری صبح امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان اظهار داشت: سهم ایجاد اشتغال در این شهرستان در سال جاری 3 هزار و 795 نفر بوده که تاکنون 2 هزار و 324 شغل در منطقه لارستان در دستگاه‌های اجرایی و بخش ساختمان محقق شده است. 

وی افزود: عملکرد مسئولان در این شهرستان و در راستای ایجاد شغل مثبت بوده و سهم اعتبارات اشتغال‌زایی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه در استان فارس در سال جاری افزون بر 168 میلیارد و 530 میلیون تومان و اعتبارات مشاغل خانگی 75 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

این مسئول اضافه کرد: دستگاه‌های متولی و بانک‌های عامل شهرستان لارستان باید در اخذ اعتبارات سهم لارستان پیگیر باشند.

رئیس شورای اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری شهرستان لارستان با بیان اینکه سهم اعتبارات اشتغال‌زایی به اداره‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی‌، کمیته امداد امام خمینی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، صنعت، معدن و تجارت، صندوق مهر امام رضا (ع) و ... تعلق می‌گیرد، گفت: اشتغال‌زایی برای جلوگیری از فقر و آسیب‌های اجتماعی ضروری است.

امیری ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید روند ورود اطلاعات به سامانه رصد بر‌اساس تعهد اشتغال‌زایی 3 هزار و 795 نفری اعلامی شهرستان لارستان را تسریع دهند./ج1

برچسب ها: شیراز ، لارستان ، رفاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.