سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

واگذاری بیش از 95 درصد زمین ادارات آب‌بر از طریق اراضی ملی

بیش از 95 درصد زمین ادارات مستقر در شهر آب‌بر از طریق این اداره واگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رییس منابع‌ طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم با اشاره به زمین‌های واگذار شده در شهر آب‌برگفت: 5 هکتار از این زمین‌ها به دانشگاه پیامنور،60هکتار به شهرک صنعتی، 14 هکتار به ناحیه صنعتی، 15 هکتار مجتمع گلخانه‌ای و64 هکتار نیز به مسکن‌مهر واگذار شده است.

فرخی‌طهماسبی افزود: تاکنون بیش از 7 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان طارم نیز در جهت توسعه باغات زیتون اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده است.

وی درخصوص تصرف مربوط به کاشت زیتون اظهار کرد: چنانچه در اسرع وقت متوجه این موارد متصرفی باشیم، در سال‌های اولیه کاشت که نهال کوچک است سریع قلع و قمع می‌شود، هر چند بعد از میوه دادن نهال‌ها نیز پرونده تشکیل شده و از طریق مراجع قضایی اراضی متصرف شده، دفع تصرف می‌شود.

رییس منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم تصریح کرد: در6 ماهه نخست امسال 90 مورد پرونده در این خصوص تشکیل شده است و با توجه به گستردگی فعالیت منابع‌طبیعی و آبخیزداری در شهرستان طارم با کمبود نیروی کارشناسی مواجه هستیم.

فرخی‌طهماسبی خاطر نشان کرد: واگذاری زمینهای اراضی ملی مانع از تصرف نمی‌شود و این مهم نیازمند یگان قوی است که در جلوگیری از تصرفات اراضی ملی بسیار تأثیرگذار است./س

برچسب ها: ملی ، اراضی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.