سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

پیگیری های مستمر منتج به تسریع در روند اجرای عملیات مسکن مهر شده است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: پیگیری ها و بازدیدهای مستمر از پروژه مسکن مهر شهرستان دماوند تاثیر بسزایی در تسریع روند اجرای عملیات عمرانی داشته است.

ˈعلیرضا قاسمی فرزادˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن تصریح کرد: یکی از تعاونی های پروژه مسکن مهر محک به دلیل کم کاری و عدم انجام تعهدات و بی توجهی به تذکرات با نظر مساعد مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران بر اساس ماده 46 خلعیت شد تا پیمانکاری آن با لحاظ مراتب قانونی به تعاونی دیگری واگذار شود.

فرماندار شهرستان دماوند، با اشاره به اینکه سایر تعاونی خوشبختانه پیشرفت نسبی مناسبی در عملیات اجرایی داشته اند، گفت: اینک مقوله آماده سازی، تسطیح و آسفالت معابر اصلی پروژه مسکن مهر محک در حال انجام است.

قاسمی فرزاد، از واگذاری انشعابات دستگاه های خدمت رسان اعم از آب ، برق، گاز و تلفن در این پروژه خبر داد و گفت: به یاری خداوند تا چند هفته دیگر 2000 واحد مسکونی از پروژه مسکن مهر در سطح شهرستان به متقاضیان تحویل داده می شود.

فرماندار شهرستان دماوند، در خصوص اماکن مذهبی و عمومی این پروژه نیز تصریح کرد: دو باب مسجد برای پروژه مسکن مهر محک احداث شده است و اکنون محیط پیرامونی آن در حال تسطیح برای ایجاد فضای سبز است.

وی گفت: امکان تفریحی آن نیز به محض تحویل به شهرداری انجام می شود و اماکن تجاری همچون نانوایی، سوپرمارکت و میوه فروشی و ... نیز به مزایده گذاشته شده است و در مدت کمتر از سه ماه احداث می شود.

قاسمی فرزاد، از واگذاری زمین به نوسازی مدارس و موسسه سماء برای احداث مدرسه و مکان آموزشی خبر داد و گفت: نوسازی مدارس استان اکنون ساخت یک باب مدرسه را آغاز کرده و مجوز ساخت موسسه سماء و یک باب مدرسه دیگر نیز صادر شده است.

وی یکی از مباحث مطروحه با ˈتقی رضاییˈ مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران را شناسایی زمین های منطقه ˈسرهارˈ برای اختصاص به طرح توسعه کشاورزی و توسعه شهری عنوان کرد و گفت: با بازدید میدانی از منطقه سرهار اراضی مستعد برای کشت دیم به دلیل مرتفع و تپه ماهور بودن و مناسب نبودن برای توسعه شهری در راستای اجرای طرح عظیم توسعه کشاورزی و تولید ملی برای واگذاری به تعاونی های کشاورزی این طرح اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان دماوند، با اشاره به اینکه 50 هکتار از این اراضی برای طرح توسعه کشاورزی در نظر گرفته شد، خاطر نشان کرد: الباقی اراضی نیز در صورت قابلیت واگذاری بر اساس مصوبات کارگروه طرح توسعه کشاورزی به این امر اختصاص می یابد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.