سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

رسوایی مدعیان حقوق بشر، از دستاوردهای دفاع مقدس است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر، یکی از دستاوردهای دوران هشت ساله دفاع مقدس است.

حجت الاسلام ˈعبدالعلی استیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: دشمنان اسلام و انقلاب با زیر پا گذاشتن حقوق اولیه یک نظام اسلامی نوپا، مشارکت دادن بیش از 30 کشور در جنگ تحمیلی علیه ایران، تجهیز و حمایت از صدام ملعون و . . . ، در عین حال که بر طبل توخالی حقوق بشر می زدند، فقط خود را رسوا کردند.

وی گفت: چگونه است که این کشورها امروز به خود اجازه می دهند تا به ساحت مقدس بهترین خلایق خداوند حضرت محمد مصطفی (ص) توهین و قلب بیش از 5/1 میلیارد مسلمان را جریحه دار کنند و خود را مدافع حقوق بشر بنامند.

امام جمعه فیروزکوه همچنین با اشاره به مقوله اقتصاد مقاومتی مدّ نظر مقام معظم رهبری، افزود: حل مشکلات معیشتی، حفظ روحیه پرکاری، تحقق وعده ها توسط مسؤولان، مبارزه با فساد و مبارزه با اسراف، از جمله توصیه های معظم له در باب تحقق این مهم در شرایط کنونی کشور و مواجهه با انواع فشارها و تحریم های اقتصادی است.

وی خطاب به مدیران سطح جامعه، خاطرنشان کرد: برای اصلاح جامعه باید برنامه ریزی و اصلاح را از خودمان آغاز کنیم و رفتار، کردار و گفتارمان به گونه ای باشد که به الگویی برای آحاد جامعه در راستای دستیابی به اهداف نظام بدل شویم.

حجت الاسلام استیری تصریح کرد: محاسبه، نقد نفس و استمداد فکری از دیگران، مراحلی است که در این راستا به اصلاح رفتار مدیران و در نتیجه اصلاح جامعه خواهد انجامید./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.