سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تقویم فرهنگی برنامه‏ ها و مناسبت ‏ها در مساجد به مرحله اجرا درآید

عضو ستاد عالی اقامه نماز در دانشگاه‏ ها گفت: باید تقویم فرهنگی برنامه ‏ها و مناسبت ‏ها را در مساجد به مرحله اجرا در آید.

حجت‏ الاسلام سید محمد شمس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: نکته حائز اهمیت در این میان جذب حداکثری دانشجویان، اساتید و کارمندان در برگزاری نماز است.

وی ادامه داد: ساخت و تکمیل مساجد، اقامه نماز جماعت به موقع، توزیع نرم‏ افزار های مناسب در خصوص اقامه نماز و قرائت قرآن کریم از جمله برنامه ‏هایی است که باید مدنظر دبیرخانه‏ های ستاد اقامه نماز قرار گیرد.

شمس اضافه کرد: همچنین برگزاری نمایشگاه‏ های اقامه نماز، اختصاص بودجه فرهنگی به این ستاد، افکار سنجی و ارزشیابی ستاد های اقامه نماز دانشگاه‏ های کشور و برگزاری اردو های آموزشی و فرهنگی برای ائمه جماعات نیز باید استمرار داشته باشد.

عضو ستاد عالی اقامه نماز در دانشگاه‏ ها افزود: خوشبختانه در اغلب واحد‏ های دانشگاه آزاد اسلامی ساخت مساجد خاتمه یافته و یا در حال احداث است.

وی تصریح کرد: مسئولان فرهنگی دانشگاه‏ ها باید برای رفع نواقص مساجد و نمازخانه‏ ها هر چه سریع‏ تر اقدامات لازم را اجرایی سازند.   

شمس اضافه کرد: خواست رئیس ستاد اقامه نماز کشور درباره نهضت مسجد سازی در دانشگاه‏ ها باید عملی شود.      

عضو ستاد عالی اقامه نماز در دانشگاه‏ ها بیان کرد: در چنین جلساتی باید کار را از مصوبات نشست قبلی آغاز کرد؛ چرا که اهم مباحث در نشست‏ هایی از این دست را فعالیت‏ های ستاد اقامه نماز در دانشگاه‏ ها، سازمان ‏ها و ادارات شامل می ‏شود./س

برچسب ها: مساجد ، تقویم ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.