سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

هدف استكبار ازتوهین به پیامبر(ص) حفظ منافع نامشروع خوددرمنطقه است

امام جمعه موقت یاسوج با تبریك سالروز ولادت امام رضا (ع)، گفت: هدف اصلی آمریكا و اسرائیل از ساخت فیلم توهین آمیز برضد پیامبر گرامی اسلام (ص) حفظ منافع نامشروع خود در منطقه خاورمیانه و كشورهای مسلمان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید 'علی صالح موسوی اعظم' در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: استكبار جهانی با این اقدام رذیلانه و غیرانسانی بیش از پیش چهره پلیدش را به آزادیخواهان و حق طلبان دنیا نشان داد و تنفر روزافزون مسلمانان را نسبت به خود بیشتر كرد.
وی بیان كرد: سردمداران آمریكا و اسرائیل همواره این نكته مهم را به یاد داشته باشند كه مسلمانان جهان نسبت به ساخت فیلم توهین آمیز برضد پیامبر گرامی اسلام (ص) ساكت ننشسته و پاسخ كوبنده ای به این اقدام شنیع خواهند داد.
موسوی اعظم به هفته دفاع مقدس اشاره كرد و اظهار داشت: این هفته به عنوان دوران طلایی تاریخ ایران بهترین فرصت برای تبیین هر چه بیشتر دستاوردهای ارزنده نظام و انقلاب برای آحاد مختلف ملت ایران بویژه نسل جوان است.
وی عنوان كرد: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با دست خالی و تنها با توكل بر خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) حماسه آفرینی كرده و در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح رژِیم بعث عراق ایستادند و اجازه تصرف یك وجب از خاك میهن را به دشمنان ندادند.
موسوی اعظم ابراز داشت: آغاز موج بیداری اسلامی در كشورهای مسلمان منطقه و شمال آفریقا از نتایج پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران است./س
برچسب ها: توهین ، استکبار ، پیامبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.