سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

افزایش 400 هزار نفری جمعیت در پردیس یک واقعیت اجتناب ‏‌ناپذیر است

معاون عمرانی فرماندار شهرستان تهران گفت: در پردیس افزایش جمعیت 400 هزار نفری مورد اشاره از سوی مسئولان امر یک واقعیت اجتناب ‏‌نا پذیر است.

حجت‏‌ الله مهدوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: از این رو باید برای ارائه خدمات به این جمعیت کثیر مستقر در حوزه شرق شهرستان تهران تلاش کرد.

وی ادامه داد: ارتقای بخش مرکزی تهران به شهرستانی مجزا، راهی برای تسهیل در ارائه خدمات به مردم است؛ نباید برای مسائل کوچک، موضوعات اساسی را از نظر دور کرد.

مهدوی تصریح کرد: تبدیل بخش مرکزی تهران به شهرستانی مجزا برای مردم این مناطق از شهرستان تهران سرمنشا خیرات و برکات بسیاری است.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان تهران اضافه کرد: حال اینکه مرکز این شهرستان کدام شهر تعیین شود و نام آن را چه بنهیم، مسائل چندان مهمی نیست.

وی بیان کرد: پس از این تغییرات جغرافیایی قطعاً بودجه منطقه افزایش پیدا می‏ کند.

مهدوی ادامه داد: علاوه بر این، شهرداری ‏های مستقر در این شهرستان تازه‏ تاسیس می ‏توانند سازمان ‏های متعدد و مورد نیاز شهروندان را به مراجع ذی‏ربط پیشنهاد و راه‌‏ اندازی کنند.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان تهران حرکات زشت استکبار جهانی در جریان هتاکی به مقدسات اسلامی را شنیع و آن را رفتاری محکوم در نزد همه جهانیان خواند و افزود: مردم دلیر و همیشه در صحنه شهرستان تهران نیز دوشادوش دیگر هموطنان خود این رفتار شنیع نظام سلطه را محکوم می ‏کنند./س


برچسب ها: پردیس ، جمعیت ، استکبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.