سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدوی کیا: افتخار بزرگی است که به جشن باشگاه هامبورگ دعوت شدم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخار بزرگی است که به جشن 125 سالگی باشگاه هامبورگ دعوت شدم و در تیم منتخب این باشگاه قرار گرفتم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی کیا در خصوص دعوت به جشن 125 سالگی باشگاه هامبورگ گفت: همیشه به این افتخار کردم که به عنوان یک ایرانی و یک پرسپولیسی بتوانم در فوتبال آلمان حرفی برای گفتن داشته باشم. این موضوع در طول دوران فوتبالم یکی از انگیره های قوی برای من بود.

وی در مورد حضور در تیم منتخب هامبورگ افزود: اطلاع دقیقی در این باره ندارم اما شنیده ام که طبق نظرسنجی خبرنگاران و هواداران باشگاه جز این تیم شده ام. با توجه به اینکه هامبورگ یک تیم، با قدمت بالاست و بازیکنان بزرگی در تیم ملی آلمان داشته، برای من اتفاق مهمی بود. همچنین بسیار خوشحالم و افتخار می کنم که 8 سال برای این تیم بازی کردم و زحماتم در این سال ها فراموش نشده است و خرسندم که باز هم هواداران هامبورگ را می بینم.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه در خصوص بازی پرسپولیس برابر آلومینیوم تصریح کرد: خوشحالم که این بازی را بردیم. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما فشار روانی زیادی روی بچه ها بود. بازیکنان با استرسی که داشتند باعث شد که با احتیاط بیشتری کار کنند. من امیدوارم که این پیروزی شروع بردهای بعدی ما باشد و اگر ما بتوانیم چند نتیجه خوب متوالی بگیریم، قطعا با کاهش این فشارها بچه ها راحت تر بازی می کنند و پتانسیل واقعی خودشان را نشان می دهند.

مهدوی کیا در پایان گفت: از صبوری هواداران در این مدت تشکر می کنم و امیدوارم با حمایت آنها بتوانیم این پیروزی ها را ادامه بدهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.