سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدنبال پخش سريال "كلاه پهلوي"؛

كيان افشار:دري اطلاعات كاملي از جريان تاريخي "كلاه پهلوي" دارد/بخش هاي جذاب "كلاه پهلوي" در راه است

ضياء الدين دري به عنوان يك نويسنده و كارگردان متبحر، اطلاعات جامع و كاملي از جريانات تاريخي سريال "كلاه پهلوي" دارد.

بهاره كيان افشار بازيگر نقش "شادي مستشار نيا" در مجموعه "كلاه پهلوي" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: به واسطه نزدكي چهره ام به شخصيت شادي كه در ذهن ضياء الدين دري بود براي بازي در اين پروژه انتخاب شدم.
وي با اشاره به هشت سال تلاش خود براي ايفاي نقش هر چه بهتر در نقش شادي اظهار داشت: كارگردان اين مجموعه فيلمنامه قوي و جذابي را به نگارش درآورده بودند و من از سال 1383 كه با اين مجموعه قرارداد بستم سعي خود را براي ايفاي هر چه بهتر نقشم كردم.
كيان افشار كه اولين حضور حرفه اي خود را در "كلاه پهلوي" تجربه مي كند، تصريح كرد: ضياء الدين دري كارگردان كار، نهايت كمك و تلاش را در تفهيم نقش و شخصيت شادي به من داشت.
وي ادامه داد: حضور در كلاه پهلوي براي من يك دوره آموزش حرفه اي بازيگري بود.
اين بازيگر با اشاره به كمك هاي ضياء الدين دري افزود: ضياء الدين دري فردي بسيار متبحر در امر كارگرداني و ساخت مجموعه هاي تاريخي و ماندگار است و من ايشان را گنجينه اي از دانش ها دانسته و رو در تمامي بخش هاي تاريخي اين مجموعه داراي اطلاعاتي كامل و جامع هستند.
ايفاگر نقش شادي با اشاره اي كوتاه به اين شخصيت تاريخي ابراز داشت: شادي به لحاظ صفات انساني داراي ابعاد شخصيتي خوبي است ولي از ديدگاه تاريخي زني بوده كه در اين داستان و در صدور حكم كشف حجاب تاثيرگذار است.
كيان افشار ادامه داد: شادي فكر مي كند كه كشف حجاب به آزادي هر چه سريع تر زنان ايراني كمك مي كند.
وي افزود: مردم نيت شادي را درك نمي كنند و افرادي مثل فروغ كه مريلا زارعي ايفاگر نقش آن هستند به دليل ريشه هاي مذهبي و پررنگ اين دستور را مخالف حكم خدا و پيغمبر مي دانند.
وي با اشاره به ديگر ابعاد شخصيتي شادي تصريح كرد: شادي در قسمت هاي آينده به سوي مردم گرايش بيشتري پيدا كرده و در هر جايگاهي به ياري مردم مي شتابد.
كيان افشار با بيان اين مطلب كه حضور در كنار بزرگان عرصه بازيگري مسئوليت مرا بيشتر مي كرد گفت: با سابقه ناچيز من، حضور در كنار بزرگان و پيشكسوتان اين عرصه مسئوليت مرا صدچندان مي كرد.
وي افزود: اگر بين من و بزرگان اين حرفه سكانسي مشترك بود آنها نهايت كمك و راهنمايي را به من مي كردند و حضورشان برايم يك دلگرمي محسوب مي شد.
اين بازيگر ادامه داد: بخش هاي جذاب داستان در راه است ولي به طور كلي باور نمي كردم كه اين نقش رابا وجود پيچ و خم هاي بسيارش ايفا كنم.
كيان ا فشار با اشاره به نظر او درباره نگارش شخصيت شادي تصريح كرد: به دليل موضوع تاريخي و پرپيچ و خم كلاه پهلوي من به عنوان بازيگر نمي توانستم دخالتي در متن داشته باشم و همه ما خودمان را به دست نقش و تحقيقات كارگردان سپرديم.
وي اظهار داشت: 100 درصد اين نقش بر روي همه آثاري كه در آينده بازي خواهم كرد سايه خواهد افكند.
وي خاطرنشان كرد: من 8 سال با لحظه هاي شادي زندگي كردم و اميدوارم بتوانم كم كم آن حس و حال را از خودم دور كنم.
گفتني است، بهاره كيان افشار دو فيلم سينمايي "گناهكاران" به كارگرداني فرامرز قريبيان و "هيچ كجا هيچ كس" را به كارگرداني ابراهيم شيباني را آماده اكران دارد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.