سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه انجمن حقوق بشر بحرین در مورد حمایت غرب از آل خلیفه

"انجمن حقوق بشر بحرين" طی بیانه ای اعلام کرد که حمایت آمريكا و برخی كشورهاي غربي از رژیم آل خلیفه باعث سرپوش گذاشته شدن بر جنایات و قانون شکنی های این رژیم شده است.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم "انجمن حقوق بشر بحرين" از مقامات آل خلیفه خواست تا "نبيل رجب"، "عبدالهادي خواجه"، "زينب خواجه" فعالان حقوق بشری و سایر زندانیان سیاسی را فورا آزاد کند.

اين انجمن در بیانیه روز پنج شنبه خود تاكيد كرد كه رژیم بحرين در تعامل با توصيه هاي جديد نشست ژنو به فریبکاری متوسل شده است.

انجمن حقوق بشر بحرين تاكيد كرد كه مخالفت دستگاه قضايي بحرين با آزادي نبيل رجب رييس مركز حقوق بشر بحرين و به تعويق انداختن محاكمه وي تا 16 ماه دیگر، بيانگر فريبكاري ها و دروغ بودن ادعاهاي رژیم بحرين در اجراي توصيه های نشست ژنو است.

اين بیانیه با اشاره به  اين كه نبيل رجب به علت دفاع از آزادي بيان، آزادي تجمع و تظاهرات مسالمت آميز، محاكمه مي شود، افزود: حق تظاهرات مسالمت آميز از جمله توصيه هاي نشست اخیر  شوراي حقوق بشر سازمان ملل در ژنو بود که رژیم بحرين با آن موافقت کرد.

در اين بيانيه آمده است که فریبکاری و بازی دوگانه آل خلیفه در تعامل با حقوق مردم معترض بحرین،بی نتیجه است و رژیم بحرین را به هدفش نمی رساند زیرا بسیاری از سازمان های بین المللی از این فریبکاری ها آگاهند.

انجمن حقوق بشر بحرين از شوراي حقوق بشر و سازمان هاي بين المللي فعال در زمينه حقوق بشر خواست تا به ملزم كردن رژیم بحرين به اجراي توصيه هاي ژنو و تعهدات خود در قبال جامعه بين الملل ادامه دهند.

برچسب ها: بحرین ، حقوق ، بشر ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.