سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/رئیس شورای اصناف کشور؛

عده‌ای باسودجویی و گرانفروشی‌ 2 میلیون ‌صنف را بدنام کرده‌اند‌

رئیس شورای اصناف کشور‌‌ با تاکید بر اینکه اصناف به کسی گرانفروشی و خیانت نمی‌کنند، گفت: اصناف ما مسلمانند و گران‌فروش در میان آنها نداریم بلکه تنها عده‌ای سودجو عنوان خود را اصناف گذاشته‌اند و گرانفروشی می‌کنند‌.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، قاسم نوده‌فراهانی در هم‌اندیشی روسای مجامع و اتحادیه امور صنفی و فرماندهان حوزه‌های بسیج اصناف سراسر کشور که در هتل محمدرسول الله مشهد مقدس برگزار شد، ضمن محکومیت شدید اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) از طرف مثلث آمریکا، اسرائیل و انگلیس و هم‌پیمانان آنها انجام شد چرا که امروز اسلام‌گرایی در سراسر دنیا درحال گسترش است، بنابراین آنها به دلیل اسلام هراسی دست به چنین اقدامی زدند.

وی افزود: این نشانه ضعف آنها در برابر اسلام است چرا که امروز اسلام جایگاه خود را در جهان پیدا کرده است و به جزء کشورهای اسلامی، دیگر کشورهای جهان نیز در حال روی آوردن به دین مبین اسلام هستند.

رئیس شورای اصناف کشور در ادامه ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه کرامت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: نه تنها ملت ایران بلکه تمام ملت‌های مسلمان جهان باید بیش از پیش به ترویج معارف و فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) و خاندان عصمت و طهارت بپردازند، پس تا می‌توانیم جوانان را نسبت به فضائل اهل بیت‌(ع) آگاه کنیم.

وی تصریح کرد: امروز یکی از وظایف ما در برابر این‌گونه هتک‌حرمت‌ها، معرفی بیشتر فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) و آگاه نمودن نسبت به فضائل اهل بیت (ع) است؛ در حال حاضر ایران اسلامی در نگاه کشورهای جهان اسلام به عنوان الگویی برای آنها تلقی می‌‌شود.

فراهانی در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ تحمیلی و اراده و رشادت‌های رزمندگان ایران اسلامی، گفت: هشت سال ما دفاع کردیم در حالی که تمام دنیا به نوکری صدام علیه ما بسیج شدند؛ اما غافل بودند از اینکه ما رهبری در این کشور داشتیم که در سراسر دنیا نمونه نداشت پس در عین حال هشت سال دفاع مقدس شاهد هزاران دستاورد بزرگ نیز در پی آن جنگ بودیم.

وی با تاکید براینکه کسی در جبهه با شبهه نمی‌جنگید، تاکید کرد: رزمندگان در زمان جنگ تحمیلی همه با ایمان قلبی و اعتقاد می‌جنگیدند چرا که می‌دانستند پیروز بوده و موفق میشوند بنابراین با ایمان و اعتقاد قلبی به دفاع می‌پرداختند.

رئیس شورای اصناف کشور یادآور شد: ایجاد ثبات و اقتدار برای ایران از دستاوردهای دفاع مقدس برای کشور بود، تا پیش از آن کشور ما برای کشورهای غربی خمیرمایه محسوب می‌شد؛ از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس ایجاد وحدت و یکپارچگی در میان ملت ایران در مسائل ملی بود.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از اباعبدالله بود، تثبیت انقلاب اسلامی و انتقال و ارسال آن به سراسر جهان، تضمین استقلال سیاسی، اقتصادی کشور و پیدا کردن جایگاهی ویژه در سطح دنیا، رشد و شکوفایی بی نظیر کشور از لحاظ صنایع دفاعی و تجهیزات نظامی و شکست برنامه‌های اسرائیل و آمریکا در خاورمیانه و در توجه شفاف‌سازی حقوق بشر نیز از دیگر دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای ایران اسلامی است./س 

برچسب ها: رئیس ، شورای ، اصناف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.