سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران صورت گرفت؛

واکنش يک نماينده مجلس به حمله کنندگان به سخنگوي وزارت خارجه کشورمان

يک عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در واکنش به حمله و هتاکي گروه اندکي از منافقين به رامين مهمانپرست، گفت: براي آمريکا که مدعي تامين صلح امنيت جهاني است متأسفيم که قادر نيست حتي امنيت مهمانان خود را تامين کند و اين نشان داد که امريکا بسيار موقعيت شکننده دارد.

حسن کامران عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلمان باشگاه خبرنگاران، در باره هتاکي گروه اندکي از منافقين به سخنگوي دستگاه ديپلماسي کشورمان، گفت: براي آمريکا که مدعي تامين صلح امنيت جهاني است متأسفيم که قادر نيست امنيت مهمانان خود را تامين کند.

وي با بيان اين مطلب که فکر و ذکر آمريکايي‌ها اصولاً استراتژي توسعه رژيم صهيونيستي است و اين کشور چه مي‌داند که تامين امنيت چيست، اظهار داشت: اگر امريکا انصاف را درک مي‌کرد قطعا نبايد تلاش کند که گروه خشن منافقين را از ليست تروريست‌ها خارج کند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجه مجلس تصريح کرد: آمريکا به دنبال غارت ، چپاول و ترويج خشونت در دنياست و اينکه حمل سلاح در اين کشور آزاد است گواه ناامن بودن اين کشور براي مهمانان خارجي است.

کامران، آمريکا را کشوري دانست که تحمل شنيدن عقايد مخالف را ندارد،افزود: ما در تهران امنيت کاملي را براي نمايندگان بيش از 120 کشور جهان در تهران در جريان برگزاري نشست غير متعهدها ايجاد کرديم و از يک آزمون بزرگ سربلند بيرون آمديم و اين براي آمريکا شرم‌آور است.

وي کشور آمريکا را حامي آدم‌کش‌ها عنوان و تصريح کرد:در آينده تاريخ قضاوت خواهد کرد که آمريکا که با دبدبه و کبکبه به عراق لشگر کشي کرد اکنون قادر به تامين امنيت هيئت ديپلمات کشور ديگري نيست و از آن به عنوان نقطه‌اي سياه در آمريکا ياد خواهد شد.

وي خاطر نشان کرد: براي رژيم پر ادعاي امريکا جاي تأسف دارد که در تامين امنيت مهمانان خارجي دچار ضعف است و اين نشان داد که امريکا بسيار موقعيت شکننده دارد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.