سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرخط مهمترين خبرهاي پنج‌شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

پيام رهبر فرزانه انقلاب براي شهيدان و ايثارگران، موافقت نمايندگان با تخصيص اعتبار براي منطقه زلزله زده ارسباران، اعزام هياتي از كميسيون امنيت ملي براي پيگيري گروگان‌هاي ايراني در سوريه و ليبي، دموكراسي آمريكايي تروريسم و قض حقوق بشر، پشت پرده انفجار خط انتقال برق فردو و ....مهترين خبرهاي گروه سياسي باشگاه خبرنگاران را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، امروز پنج‌شنبه هم اخبر مختلفي صفحه سياسي را متفاوت از هميشه  نمايش دادند و واكنش هاي مختلفي از سوي چهره‌هاي سياسي كشور ارائه شد.

مهمترين عناوين خبري امروز:

رهبر انقلاب در پيامي به مناسبت روز تجليل از شهيدان و ايثارگران:

راز بزرگ پيروزي در همه‌ ميدان‌ها، از خود گذشتگي است

رهبر فرزانه انقلاب در پيامي به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجليل از شهيدان و ايثارگران، راز بزرگ پيروزي در همه ميدان‌ها را از خود گذشتگي دانستند.

موافقت نمايندگان با تخصيص رديف بودجه‌ مستقل به مناطق زلزله زده ارسباران

با در نظر گرفتن ميزان خسارت وارده به مناطق زلزله زده شمال غرب كشور تخصيص رديف بودجه‌اي مستقل به اين مناطق در قانون بودجه سال آينده ضروري به نظر رسيده كه برخي از نمايندگان مجلس با اعلام اين رديف بودجه موافقت كردند.

به زودي هياتي از كميسيون امنيت ملي به سوريه و ليبي اعزام خواهند شد

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: در راستاي آزاد سازي 48 زائر ايراني ربوده شده به زودي هياتي از اين كميسيون به سوريه اعزام خواهند شد.

رئیس جمهور در کنفرانس خبری با خبرنگاران رسانه های بین المللی مطرح کرد:

تبعیض در سازمان ملل منشاء بسیاری از مشکلات امروز جهان و نظام بین المللی

رئيس جمهور كشورمان عصر ديروز (چهارشنبه) به وقت محلی در حاشیه سفر به نیویورک در کنفرانسی خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های بین المللی به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ داد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

كاريكاتور روزنامه "شرق" با قصد و نيت قبلي طراحي شده است/ "شرق" بارها تذكر گرفته بود

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: كاريكاتور روزنامه شرق جفايي است بر مردم و رزمندگان اسلام، ما طرفدار آزادي بيان در مطبوعات هستيم اما احساسات، عواطف، اصول و ارزش‌هاي انساني را نبايد نديده بگيريم.

سروري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دموکراسي آمريکايي تروريسم، قتل‌عام و نقض حقوق بشر است

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: آمريکايي‌ها مردم دنيا را در مردم آمريکا و اسرائيل خلاصه مي‌کنند وگرنه بايد به دو سوم کشورهاي دنيا که در اجلاس نم به نفع ايران بيانيه صادر کردند، توجه مي‌کردند.

سلطاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حذف اساتيد سکولار از ضرورت‌هاي اسلامي‌شدن دانشگاه‌ها است

دبير انجمن اسلامي (دفتر تحکيم وحدت) دانشگاه الزهرا(س) گفت: روح دانشگاه بايد با مفاهيم اسلامي پيوند بخورد تا دانشجو خود به ضرورت اسلامي شدن دانشگاه‌ها پي ببرد.


بیانیه اتحادیه سوم دانشگاه آزاد در محکومیت کاریکاتور موهن روزنامه شرق

اجازه توهین به ارزش‌های دفاع مقدس را به احدی نمی‌دهیم/قوه قضائیه برخورد کند

در بیانیه مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد در اعتراض به کاریکاتور موهن روزنامه شرق نسبت به ارزش‌های دفاع مقدس آمده است: توهین کنندگان به ارزش‌ها بدانند که خیانت به خون شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس از دیدگاه مردم فرهیخته و با بصیرت این مرز و بوم عملی شنیع و غیر قابل اغماض است.

گزارش ویژه/

پشت پرده انفجار خط انتقال برق به فردو چه بود؟

در پي خبرسازي يك روزنامه انگليسي درباره انفجار يك وسيله جاسوسي متعلق به سرويسي‌هاي اطلاعاتي غربي در نزديكي سايت فردو، كارشناسان می‌گویند ایران شواهد بیشتری درباره همکاری آژانس و سرویس‌های اطلاعاتی دارد که در صورت لزوم آنها را افشا خواهد کرد.

اسفناني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بخشنامه "زندانيان معسر" قابليت تبديل شدن به قانون را دارد

سخنگوي كميسيون قضايي مجلس گفت: تا زماني كه قانون قبلي محكومان مالي به قوت خود باقي باشد، قطعا نمي‌شود روي بخشنامه حساب كرد.

رضايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هر نوع اظهار نظر تا قبل از تصويب سياست‌هاي كلي انتخابات، يك نظر شخصي و گروهي است

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: نظر مقام معظم رهبري در مورد سياست‌هاي كلي انتخابات بايد فصل الخطاب تمام اشخاص و گروه ها باشد، چرا كه ايشان با بررسي پيشنهادها و نظرات افراد و گروه‌ها نخواهند گذاشت اختلافي در كشور باقي بماند.

شجريان بامداد امروز وارد تهران شد + تصاوير

محمدرضا شجریان خواننده حامی فتنه که چند سال پيش به خارج از کشور رفته بود ،بامداد امروز وارد تهران شد، همچنين شجريان پس از ورود به تهران با تعداد انگشت شماري از نزديکانش مواجه شد.

"انتهاي پيام"/پ3

برچسب ها: عناوین ، خبری ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.