سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"از آسمان" و ميزباني 3 شهيد

برنامه تلويزيوني "از آسمان" به كارگرداني و تهيه‌كنندگي "امير خورشيدي فرد"، جمعه ساعت 18:50 با ميزباني از 3 شهيد، روي آنتن شبكه 2 سيما مي‌رود.

"امير خورشيدي فرد" (كارگردان و تهيه‌كننده برنامه "از آسمان" شبكه 2 سيما) در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: دربرنامه اين هفته به شهرستان اليگودرز سفر كرده‌ايم و به عكس برخورد كرديم كه در آن تعدادي از رزمندگان، با پرچمي در دست و با خوشحالي، در حال بازگشتن از عمليات هستند.
وي ادامه داد: در اين برنامه به سراغ خانواده شهيدي رفته‌ايم كه در عكس در حال ابراز شادماني بوده و اين شهيد بزرگوار، "محمد علي علي‌بخشي" است كه دو تن از فرزندانش هم به مقام شهادت رسيده‌اند.
وي اظهار داشت: شهيد "محمد علي علي‌بخشي"به همراه فرزندان خود، "برزو" و "اسفنديار علي بخشي"، در عرصه كشتي فعاليت مي‌كردند و در اين عرصه از مقام‌هاي كشوري هم برخوردار بودند.
خورشيدي فرد ادامه داد: پدر اين دو شهيد، سال 1362 در عمليات خيبر و پسران محمدعلي‌ علي‌بخشي نيز سال 1363 به فاصله 7 ماه از يكديگر ، در كردستان ودر منطقه مائوت عراق دريك مكان به شهادت رسيده‌اند.
وي با اشاره به ساير بخش‌‌هاي اين برنامه ،‌تصريح كرد: گفتگو با همسر، دو برادر و فرزند اين شهيد از ساير بخش‌هاي "از آسمان" اين هفته است.
وي همچنين اظهار داشت: به نام هر كدام از اين شهيدان بزرگوار،  يك ورزشگاه كشتي در شهرستان اليگودرز، احداث شده است.
گفتني است؛ "از‌آسمان" جمعه 7 مهر ساعت 18:50 ميهمان مخاطبان شبكه 2 سيما مي‌شود./ص
برچسب ها: شهادت ، خیبر ، از آسمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.