سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/رئیس مجلس شورای اسلامی ؛

ساخت ضریح مطهر امام حسین افتخار ایرانیان و شیعیان است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) افتخار ایرانیان و شیعیان است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دکتر لاریجانی   در مراسم رونمایی از ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا علیه السلام در قم ، با تبریک و تهنیت پایان ساخت این ضریح مطهر به دست اندرکاران / هنرمندان و مردم که کمک آنها نقش اساسی در این زمینه داشت تاکید کرد : این کار بزرگ برای همه ایرانیان و شیعیان یک افتخاری است و یک اثر ماندگاری است و نتیجه همکاری ستاد عتبات عالیات و هم عزیزانی که در عراق مسئولیت دارند و هم عزیزانی که در قم تلاش کردند و این اثر فاخر را بوجود آورند.
وی با بیان اینکه ایرانیان در خلق آثار زیبای هنری چه در معماری / خطاطی یا نگارگری سابقه طولانی دارند ابراز امیدواری کرد : ساخت ضریح مطهر امام حسین منشأ کارهای بزرگ دیگر در عتبات عالیات باشد .
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت خوشبختانه عزیزانی که امروز در عراق فعالیت می کنند توجه به این نمادهای دینی دارند و از این جهت زمینه برای کارهای دیگر هم فراهم است من از همه عزیزان و فرهیختگانی که در این کار مشارکت داشتند تشکر و آرزوی توفیق می کنم .
یادآور می شود: آقای پارچه باف مدیر کارگاه ساخت ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا علیه السلام گفت: تلاش می کنیم در ایام عزای حسینی در ماه محرم یا صفر امسال ضریح مطهر را برای نصب به کربلای معلی منتقل کنیم ./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.