سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

استقبال مسئولان زنجان از ووشوکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان

با حضور مسئولان ورزشی استان، از ووشوکاران زنجانی اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان جهان، مراسم استقبال به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ، مسئولان ورزشی استان از 5 ورزشکار زنجانی اعزامی به چهارمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان که به میزبانی ماکائو برگزار شد، استقبال به عمل آوردند.

چهارمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان از 31 شهریورماه تا 2 مهرماه امسال به میزبانی ماکائو برگزار شد که طی آن جواد کرمی از زنجان توانست در بخش ساندا با قرار گرفتن بر سکوی سوم وزن منهای 70 کیلوگرم، مدال برنز این دوره از مسابقات را برای کاروان ورزشی کشورمان به ارمغان بیاورد.

در چهارمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان که به نایب‌قهرمانی تیم‌ملی کشورمان انجامید، جواد کرمی در بخش ساندا با کسب مدال برنز، سهم به‌سزایی در کسب عنوان نایب‌قهرمانی تیم‌ملی ووشوی ایران در این دوره از رقابت‌ها داشت، از طرفی در بخش تالو نیز محمد حسینی و امیرحسین سلطانی هم با قرار گرفتن در جایگاه چهارم و پنجم، نتایج قابل قبولی را در اولین حضور خود به نمایش گذاشتند.

گفتنی است، در چهارمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان در ماکائو، رامین موحدنیا از زنجان به عنوان سرمربی تیم‌ملی ساندا، هدایت این تیم را بر عهده داشت. همچنین غفار امانی به عنوان یکی دیگر از زنجانی‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها هم به عنوان مربی، هدایت تیم‌ملی در بخش تالو را عهده‌دار بود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.