سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفری:

مقتدرانه پیروز میدان شدیم

مدیرعامل تیم فجر شهید سپاسی شیراز از پیروزی تیمش مقابل تیم قدرتمند تراکتورسازی اظهار خرسندی کرد و بیان داشت: مقتدرانه پیروز میدان شدیم.

جعفر جعفری  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی پس از دیدار هفته نهم خود مقابل استقلال تهران که منجر به کسب یک امتیاز با ارزش در آزادی شده بود از روحیه ای مضاعف و مطلوب برخوردار بودند از اینرو تمرینات مستمر و مفیدی را برای مصاف با تیم تراکتورسازی انجام دادند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما به خوبی از این موضوع مطلع بودند که بازی راحتی را مقابل تیم تراکتور پیش رو دارند چراکه آنها در دیدار هفته گذشته خود با 5 گل تیم گهر درود را شکست داده بودند از اینرو با روحیه و برای تکرار پیروزی هفته گذشته خود مقابل تیم فجر صف آرایی می کردند لذا با تمام وجود یک دل و هم قسم شدند که تیم تراکتور را در شیراز شکست دهند و خوشبختانه اینگونه نیز شد.

جعفری تصریح کرد:‌هر دو تیم بازی با کیفیت و قابل قبولی را ارائه دادند و بازی از سطح فنی بالایی برخوردار بود اما بازیکنان فجر باهوش تر عمل کردند و موفق شدند با حمایت هواداران خود تراکتور را مغلوب کنند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم پس از یک روز استراحت خود را آماده بازی با تیم آلومینیوم هرمزگان خواهند کرد تا در دیدار هفته یازدهم نیز نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

مدیرعامل فجر شهيد سپاسي افزود: تیم آلومینیوم علیرغم اینکه اولین سال حضور خود را در رقابت های لیگ برتر تجربه می کند اما از حضور میثاقیان و مربی حرفه ای و بازیکنان جوان و با انگیزه ای برخوردار است بنابراین با تمام قدرت ظاهر شدین تا این تیم را نیز در خانه متوقف کنیم./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.