سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ملت ایران اجازه ملحق شدن ذره‌ای از خاک کشور به متجاوزان را نمی‌دهند

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: ملت ایران اجازه ملحق شدن ذره‌ای از خاک کشور به متجاوزان را نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ایرج بیگدلو صبح امروز در مراسم افتتاح طرحهای عمران شهری اردبیل افزود: شهرداری با تلاش و اقدامات خود مردم را به نظام و حاکمیت خوش‌بین کرده است و با شفاف‌ترین عملکرد و انجام صادقانه امور سعی داشته است رضایت مردم را فراهم کرده و آنها را به ادامه امور خوش‌بین و امیدوار کند.

وی گفت: دشمن با حربه‌های مختلف سعی دارد در گام اول ایران را استحاله کرده و در گام‌های بعدی کشورمان را ناامن و ناراضی جلوه دهد.

بیگدلو افزود: در ایجاد این ناامنی و نارضایتی به هر حربه‌ای متوسل شدند تا اهداف شوم خود را پیاده کنند اما برای ایجاد رضایت و آرامش در بین مردم و همچنین خوش‌بین کردن آنها به آینده پر‌امید همه وظیفه داریم در سنگر خدمتگزاری صادقانه و بی‌ریا حاضر باشیم و با پشتوانه مردمی کارها را رو به جلو حرکت دهیم.

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: در حالی که ملت ما در جنگ هشت ساله در طول یک هزار کیلومتر مرز مشترک با عراق با بیش از 47 کشور مقابله و مبارزه می‌کرد اما لحظه‌ای از آرمان و اصول مکتبی خود عقب‌نشینی نکرد و اجازه نداد دشمن قدار اهداف خود را در این سرزمین پیاده کند.

وی همچنین افزود: بعد از جنگ دشمنان ما در یک آسیب‌شناسی این موضوع را مورد بررسی و تحلیل قرار داده‌اند که چطور ایران در این جنگ هشت ساله تسلیم نشده و در برابر نظام سلطه کم نیاورد که در این ارتباط به این نتیجه رسیدند که تمام معادلات مادی و دنیوی را باید کنار گذاشت چرا که ایرانیان با توسل به ایمان و اعتقاد، نقش مرجعیت و پیشتازی حضور آحاد مردم در جامعه سبب شد تا دشمن را در اهدافشان زمین‌گیر کنند./س 

برچسب ها: اردبیل ، تجاوز ، به ، خاک ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.