سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش بهاي نفت در آسيا

بهاي نفت در معاملات صبح امروز ،پنجشنبه، افزايش يافت اما باتوجه به موج جديد نگراني‌ها از بحران ناحيه يورو اين افزايش محدود بود.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران  به نقل از  خبرگزاري فرانسه از سنگاپور،بر همين اساس بهاي نفت خام سبک شيرين آمريکا براي تحويل در ماه نوامبر سي و شش سنت  افزايش يافت و بشکه‌اي نود دلار و سي و هفت سنت معامله شد. بهاي هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در ماه نوامبر هم بيست و نه سنت افزايش يافت و به يکصد و ده دلار و سي و سه سنت رسيد.
جيسن هافس  مدير شرکت  آي.جي مارکتز در سنگاپور گفت يک بار ديگر اروپا توجه همه دلالان درهمه جاي جهان را به خود  جلب کرده که در اين ميان يونان و اسپانيا  بيش از همه موضوع  اين نگراني است.
 وي افزود  به نظر نمي‌‌رسد هيچيک از اين دو کشور قادر  باشند به کشور و کوه بدهي ‌هاي خود سروساماني دهند  و  تحولاتي که تاکنون صورت گرفته است  به آرام شدن اوضاع در طولاني مدت منجر نمي‌شود.
  روز گذشته نگراني بازار از افزايش تنش‌ها در اروپا و تاثير آن بر تقاضاي نفت خام سبب کاهش بهاي نفت خام شد.
بر همين اساس روز چهارشنبه بهاي نفت خام سبک شيرين آمريکا در بورس کالاي نيويورک‌(نايمکس)  براي تحويل در ماه نوامبر يک دلار و سي و نه سنت کاهش يافت و بشکه‌اي هشتاد و نه دلار و نود و هشت سنت رسيد  و براي اولين بار از دوم اوت تاکنون به کمتر از سقف نود دلار رسيد.
در بازار لندن هم بهاي نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در همين ماه هم با چهل و سنت کاهش به يکصد و ده دلار و چهار سنت رسيد.

برچسب ها: نفت ، افزایش ، بها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.