سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قايقهاي ميلياردي بايد بازسازي شوند؛

سرپرست كميته قايق هاي بادباني: مشكلي در خصوص اعزام ها وجود نداشت!

سرپرست كميته قايقهاي بادباني گفت: هيچ مشكلي در خصوص اعزام ها وجود نداشت و در نظر داريم يكي از قايقرانان را به مسابقات قطر اعزام كنيم.

  بهزاد اتابكي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: پيش از اين هيچ مشكلي در خصوص اعزام تيم هاي ملي به رقابتهاي بين المللي وجود نداشت و از اين پس نيز وجود نخواهد داشت.
 وي گفت: قرار است 15 مهر ماه مسابقات بين المللي در قطر برگزار شود و ما در نظر داريم از كشورمان احمد احمدي را به اين مسابقات اعزام كنيم و با توجه به اينكه به دنبال حضور احمدي در اين رقابت ها بوديم به همين دليل به دنبال انجام تداركات براي حضور وي در قطر هستيم. اتابكي افزود: در حال حاضر قايقرانان كشورمان تمرينات آمادگي خود را در بندر انزلي پيگيري مي كنند اما با سردي هوا اردوي تيم هاي ملي را در بندر گنه برپا مي كنيم.
 وي تصريح كرد: با توجه به اينكه مدتي قايقرانان كشورمان از تمرينات به دور بودند به همين دليل ما در نظر داريم بار ديگر شرايط حضور مجدد آنها را در تيم هاي ملي فراهم كنيم و بايد از نو شروع كنيم و همچنين در نظر داريم با طرح استعداد يابي برترين ها را گزينش كنيم.
 وي در خصوص بازسازي قايقها اظهار داشت: با توجه به اينكه مدت زيادي است كه از قايقها استفاده نشده به همين دليل اين قايقها بايد بازسازي شوند و ما در نظرداريم اين اقدامات را هر چه زودتر انجام دهيم.
وي خاطر نشان كرد: قايقهاي اين رشته در حدود  يك ميليارد تومان قيمت دارند و همچنين با افزايش نرخ دلار امكان خريداري مجدد اين تجهيزات وجود ندارد و به همين دليل بايد اين امكانات بازسازي شوند تا بار ديگر قايقرانان از اين رقابتها براي انجام تمرينات خود استفاده كنند.
 وي يادآور شد: همچنين با توجه به اينكه اين قايقها در اختيار استانهاي شمالي كشور است به همين دليل در نظر داريم چند فروند از اين قايقها را به جنوب كشور انتقال دهيم./ق
برچسب ها: بادبانی ، قایق ، میلیاردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.