سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توهين روزنامه آمريكايي به رئيس جمهور ايران+عكس

روزنامه نیویورک پست آمریکا با انتشار مطلبی در تیتر یک خود توهين بي سابقه‌اي را به رئيس جمهور مردم ايران ابراز داشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران روز گذشته روزنامه پرتیراژ و قدیمی نیویورک پست آمریکا با انتشار مطلبی در صفحه اول و ششم خود توهين بي سابقه‌اي را به رئيس جمهور مردم ايران ابراز داشته است.

نيويورك پست توهین شدید و البته ژورنالیستی را به احمدی نژاد کرده است که در دنیای رسانه این میزان از توهین به یک رییس دولت بی سابقه باشد.

نیویورک پست نوشته است که احمدی نژاد در سخنرانی‌های خود مرتبا نسبت به اسرائیل نفرت پراکنی می‌کند، آن را رژیم قلابی می‌داند و مرتبا آن را به نابودی و حذف شدن تهدید می‌کند، اما از آن طرف با دستان خود مرتبا علامت صلح و دوستی نشان می‌دهد!


از سوي ديگر، مخاطبان به اين مسئله واقفند كه استفاده از چنين تعبيرات سخيف و توهين آميزي در فيلم ها و سريال هاي امريكايي و هاليوودی سبب قرار گرفتن اينگونه آثار در سطوح سني و بالاتر از كودك و نوجوان شده و از حالت عمومي خارج مي‌شود.

شایان ذکر است که نیویورک پست در سال ۱۸۰۱ میلادی تاسیس شده است و یکی از قدیمی ترین نشریه های آمریکا به شمار م‌یرود. این نشریه با تیراژ ۵۵۵ هزار نسخه در روز هفتمین روزنامه پرتیراژ آمریکاست. نیویورک پست زیر نظر کمپانی نیوز کورپوریشن غول رسانه‌ای جهان که متعلق به یک سرمایه دار آمریکایی- استرالیایی به نام روپرت مرداک است، اداره می‌گردد.

مشرق در ادامه می نویسد: پايگاه خبري مشرق تنها در راستاي صيانت از حقوق ملت ايران و حمايت از كليت نظام جمهوري اسلامي ايران اقدام به انتشار اين خبر كرده است و از بازگو كردن توهين به رئيس جمهور مردم ايران معذور است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
محمدگودرزی
۱۶:۲۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۱
ین کثافت ها امریکایی و اسرائیلی ها خودشان سر تا پا توهین هستند ..و فاقد شعور و انسانیت ...هیچ کس نمیتواند به رییس جمهور محبوب ما احانت کند ...زنده و جاوید دکتر احمدینژ اد