سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران / مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی؛

نیازحذف سهمیه‌بندی بیمه کارگران ساختمانی به استفساریه مجلس

حذف سهمیه‌بندی بیمه کارگران ساختمانی به استفساریه مجلس نیاز دارد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران درباره حذف و کاهش سهمیه بیمه تأمین اجتماعی کارگران ساختمانی با اشاره به اینکه این مسئله مشکل قانونی دارد گفت: حل این موضوع در بخش بیمه کارگران ساختمانی به همکاری مجلس و استفساریه نیاز دارد.

مرتضوی با اشاره به روند تغییرات سازمانی و اداری در تأمین اجتماعی افزود: تأمین اجتماعی تا چند وقت پیش به صورت صندوق اداره می‌شد و از نظر اعتبار در سطح متوسطی بود.

وی سطح انعقاد قراردادهای تأمین اجتماعی در رده صندوق را متوسط اعلام و تصریح کرد: تغییر عنوان صندوق به سازمان اقدامی بود که دولت به درخواست تشکل‌های کارگری و عموم بیمه‌شدگان آن را انجام داد و مورد استقبال تشکل‌های کارگری بازنشستگان و مستمری‌بگیران قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعیدرباره افزایش حقوق بازنشستگان نیز گفت: امسال به همه حقوق بازنشستگان 18درصد اضافه کردیم تا حقوق بسیاری از بازنشستگان به 400 هزار تومان برسد.

مرتضوی با اشاره به افزایش 100هزار تومانی به صورت ثابت برای همه بازنشستگان افزود: عدالت اجتماعی ایجاب کرد تا اگر فردی با اعمال18درصد افزایش شامل افزایش 100هزار تومانی نمی‌شود نیز بتواند از این توجه سازمان تأمین اجتماعی استفاده کند.

وی با تأکید بر این نکته که حداقل 100هزار تومان افزایش حقوق بازنشستگان برای همه اعمال شده است، تصریح کرد: افزایش 18درصدی حقوق بازنشستگان نیز اعمال شده است.

مرتضوی در پایان ابراز امیدواری کرد تا افزایش حقوق بازنشستگان به صورت حداقلی تا 700 هزار تومان وعده رئیس‌جمهور در این باره عملی شود./س

برچسب ها: حذف ، سهمیه بندی ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.