سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

دفاع مقدس نماد توانستن ملت ایران

فرماندار سلماس گفت: هفته دفاع مقدس نماد استقامت، پایداری و خواستن و توانستن ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، مرتضی نظری در همایش اصناف و دفاع مقدس اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد گرامیداشت هفته دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و انتقال آن به نسل جوان است.

نظری ادامه داد: امروز باید ابعاد مختلف جنگ تحمیلی برای نسل سوم بازگو شود تا الگو و خط مشی نوجوانان و جوانان کشور در این برهه حساس قرار گیرد.

به گفته فرماندار سلماس، استقلال همه‌جانبه ما ریشه در از خود گذشتگی شهدا و ولایت‌پذیری ملت ما دارد که باید نسل به نسل منتقل شود.

نظری با بیان اینکه صلابت نیروهای مسلح بزرگ‌ترین موهبت الهی برای مردم ایران است، اضافه کرد: تمام آرامش و اقتدار امروز را مدیون مجاهدت و ایثارگری‌های شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: اگر لحظه‌ای از نیروی ایمان و اعتقادات عقب بنشینیم آن روز به یقین روز مرگ ما خواهد بود و دشمن به سرعت قادر می‌شود تا سرمایه‌های ما را به یغما ببرد.

فرماندار سلماس با محکوم‌کردن سازندگان فیلم موهن اهانت به پیامبر اکرم (ص) ادامه داد: وجود پیامبر اسلام(ص) دارای ارزش و احترام بسیار است و خداوند از طریق این پیامبر عظیم‌الشأن بزرگی را بر ما نازل کرده است.

وی افزود: انجام چنین اقدامات ابلهانه‌ای از سوی استکبار نه تنها یاد و نام اسلام و پیامبر(ص) را در دل‌ها از بین نمی‌برد بلکه موجب اتحاد و هم‌افزایی امت اسلامی می‌شود.

نظری تصریح کرد: سعی داریم مشارکت و همکاری بازاریان و اصناف شهرستان را در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی داشته باشیم و از راهنمایی‌ها و همراهی بیشتر این قشر تأثیرگذار در راستای پیشرفت شهرستان بهره ببریم./س

برچسب ها: ایران ، سلماس ، ایمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.