سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

نمایش اقتدار و توانمندی نیروی انتظامی در هفته ناجا

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت : اقتدار و توانمندی نیروی انتظامی در هفته ناجا به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، سردار مجتبایی هفته ناجا را فرصتی مناسب برای تبیین اقتدار و توانمندی نیروی انتظامی و فراخوانی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی و استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای امنیت پایدار دانست و خاطر نشان کرد :در این هفته حدود 70 برنامه دینی، فرهنگی، تبلیغی، آموزشی، اجتماعی، ‌عملیاتی و ترافیکی در سطح استان با همکاری مردم و مسئولان از سوی نیروی انتظامی انجام می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم وی از انضباط اجتماعی، اقتدار، امانتداری، جامعه‌نگری، سرعت و دقت‌عمل، قدرت‌ پاسخ‌گویی بالا، صداقت در گفتار و عمل به آن، افزایش دانش و پژوهش به عنوان عوامل اعتمادزا در جامعه نام برد و تصریح کرد: اعتماد زمانی حاصل می‌شود که مردم بدانند نگاه پلیس یک نگاه عادلانه است و عدالت اجتماعی را در دستور کار خود دارد.
سردار مجتبایی با بیان این‌که شعار هفته نیروی انتظامی «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما» انتخاب شده است، افزود: سرمایه اجتماعی نیازمند اعتماد اجتماعی است و اعتماد اجتماعی به سادگی به دست نمی‌آید.
«پلیس: قانون، اقتدار و انضباط»، «پلیس: اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی»، «پلیس: دانش و فن‌آوری»، «پلیس، کارآمدی و پاسخ‌گویی»، «پلیس: رسانه و پیشگیری اجتماعی»، «پلیس: ولایت‌مداری و فداکاری» و «پلیس: جامعه و پاسداری از ارزش‌ها» اسامی روزهای هفته نیروی انتظامی است.

از هشتم تا چهاردهم مهر هفته نیروی انتظامی نام گذاری شده است./س

برچسب ها: قم ، نیروی ، انتظامی ، برنامه ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.