سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترابیان:

شمسایی باید به مربیگری فکر کند!/اسطوره فوتسال نباید از من دلخور شود

رئیس کمیته فوتسال گفت: شمسایی به عنوان یک اسطوره باید از این پس در جایگاه دیگری فعالیت کند.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر تمرینات آمادگی تیم ملی در شرایط بسیار خوبی پیگیری می شود و خوشبختانه جو بسیار خوبی در تیم ملی حاکم است و پس از ممنوع المصاحبه کردن ملی پوشان آنها تمرکز بیشتری برروی تمرینات خود دارند.

وی گفت: برخی ها از روی دلسوزی صحبت هایی در خصوص تیم ملی می کنند اما من این تقاضا را دارم که آنها روش دیگری را انتخاب کنند و به فکر تیم ملی و فوتسال باشند و با توجه به اینکه در حال حاضر دنیای فوتسال، کشورمان را باور کرده است نباید برخی ها ابهاماتی ایجاد کنند.

وی در خصوص وحید شمسایی اظهار داشت: شمسایی یکی از بهترین فوتسالیست های کشورمان است و از وی می توان به عنوان یک اسطوره یاد کرد اما در حال حاضر وی در هیچ باشگاهی فعالیت نمی کند و همچنین تمرینات آمادگی خود را نیز به صورت انفرادی پیگیری نمی کند به همین دلیل ما نمی توانیم به واسطه یک نام، ملی پوش جوانی که با انگیزه تمرین خود را پیگیری می کند و از آمادگی خوبی نیز برخوردار است را کنار بگذاریم و شمسایی را جایگزین وی کنیم.

به اعتقاد من این تصمیم غری حرفه ای است و صحیح نيست به همین دلیل چنین کاری نمی کنیم و شمسایی باید در جایگاه دیگری فعالیت کند و بهترین گزینه نیز برای وی مربیگری است.

وی یادآور شد: شمسایی با توجه به قابلیت هایی که دارد می تواند در بخش مربیگری عملکرد قبال قبولی داشته باشد امیدوارم این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.