سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهاد ظریف:

زندگی حرفه ای یعنی همیشه تمرین/سرمایه گذاری بیشتر ادعای بالاتر

لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: پس از چند روز استراحت بعد از صعود به لیگ جهانی بلافاصله همراه با تیم پیکان تمرینات آماده سازی خود را آغاز کردم.

فرهاد ظریف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ بالاخره پس از چهار سال جدایی از خودرو سازان امسال با پیکانی ها قرارداد همکاری بسته ام و پیش از این مذاکراتی با ورامینی ها داشتم اما پس از بازگشت از مصر آنها با علی حسین قرارداد بسته بودند و من به پیکان آمدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات فشرده تیم ملی و حال باشگاهی ملی پوشان را والیبال زده نمی کند؟ گفت: زندگی یک ملی پوش در رشته والیبال یعنی فقط تمرین. در این جاست که تمامی سختی ها شامل حال خانواده هایمان می شود.

ظریف تصریح کرد: ما به این سبک زندگی عادت کرده ایم به گونه ای که اگر یک روز تمرین نکنیم اذیت می شویم والیبال حرفه و شغل ما محسوب می شود.

لیبروی تیم والیبال پیکان گفت: برای انجام بازی دوستانه در حال حاضر به مشهد آمده ایم و با تیم های میزان خراسان و شهرداری تبریز 2 بازی تدارکاتی برگزار کرده ایم این دیدار ها باعث شد تا کادر فنی نحوه اجرای تاکتیک ها و نقاط ضعف و قوت بازیکنان را به طور کلی مورد آنالیز قرار دهند.

ظریف گفت: به نظر من لیگ امسال از سطح کیفی بسیار بالاتری نسبت به سالهای گذشته برخوردار است تمامی تیم ها جزو مدعیان محسوب می شوند کسانی که هزینه بیشتری برای این حضور کرده اند مدعی کسب مقام بهتری هم هستند. البته یکسری تیم ها مثل پیکان، مشهد، تبریز در شرایط عادی و متوسط قرار دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به سرمایه گذاری انجام شده تیم پیکان امسال برای قرار گرفتن در رده های 5 و 6 جدول رده بندی بسته شده و ما نهایت تلاش خود را برای رسیدن به مقامی بهتر خواهیم کرد.

* پیکان در هر شرایطی پیکان است

لیبروی تیم ملی والیبال خاطر نشان کرد: با توجه به قدمتی که تیم والیبال پیکان در لیگ برتر والیبال ایران دارد نمی توان آن را در دسته تیمهای ضعیف قرار داد باید بگویم که پیکان همیشه و در هر شرایطی پیکان است و جز مدعیان محسوب می شود.

ظریف گفت: طبق قانون سرمایه گذاری هر تیمی که هزینه بیشتری کرده است مسئولان باشگاه و مدیران از آن توقع کسب نتایج بهتری خواهند داشت./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.