سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشیش‌های کاتولیک باند «قاچاق عاج فیل» راه انداخته بودند

ماموران فدرالي طي هفته جاري از مسئولان كليساي كاتوليك در شهر سبو، دومين شهر بزرگ فيليپين كه يكي از دو كشيش مظنون در آنجا ساكن است، بازجويي كرده اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، عاج معمولا به بلندترین دندان فیل گفته می شود که طول آن تا بیش از یک متر هم می ‌رسد. از عاج فیل برای ساخت جواهرات و سایر لوازم گران قیمت استفاده می ‌کنند و به همین خاطر نسل فیل ها در برخی مناطق در معرض انقراض قرار گرفته است.

فيليپين از جمله کشورهایی است که با این مشکل مواجه است و باندهای قاچاق در این کشور به کشتار فیل ها مشغولند اما نکته ای که طی روزهای اخیر باعث تعجب رسانه ها و افکار عمومی شده و آن دخالت کشیش ها در این قاچاق پرسود است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده توسط رسانه ها، مهمترين كليساي كاتوليك فيليپين مقدار زيادي مجسمه و ديگر اشيا از جنس عاج در اختيار دارد. بازرسان پلیس قرار است از دو کشیش بازجویی کنند که يكی از اين دو كشيش احتمالا فهرستي از مجسمه های از جنس عاج را در مانيل تهيه و آنها را به خارج از اين كشور ارسال مي كرده است.

ماموران فدرالي طي هفته جاري از مسئولان كليساي كاتوليك در شهر سبو، دومين شهر بزرگ فيليپين كه يكي از دو كشيش مظنون در آنجا ساكن است، بازجويي كرده اند.

چين و ژاپن از بزرگترين بازارهاي جهان براي فروش غيرقانوني عاج هستند و قاچاقچیان فیلیپین سودکلانی از تجارت با این دو کشور به جیب می زنند.
برچسب ها: کشیش ، باند ، قاچاق ، عاج ، فیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.