سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف تعرض به خبرنگاران، سرپوش گذاشتن بر واقعیت‌ها

كارشناس سياسي سوري، ضمن محکوم کردن حمله به خبرنگاران در سوريه، گفت: تعرض به خبرنگاران با هدف سرپوش گذاشتن بر واقعيت ها صورت می گیرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، "معد محمد" امروز (چهارشنبه) در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: تعرض به خبرنگاران با هدف خاموش كردن صداي حقيقت و پنهان كردن واقعيت ها انجام مي گيرد زیرا خبرنگاران رسانه های متعهد، حقايق را منعكس مي كنند.

وی افزود: خبرنگار متعهد واقعيت ها را بيان مي كند و به همين دليل مورد تعرض قرار مي گيرد و به عنوان مثال "حسين مرتضي"خبرنگار شبکه خبری العالم از جمله خبرنگارانی است که مورد تعرض دشمنان حقیقت قرار گرفته است.

كارشناس سياسي سوري درباره وقوع دو انفجار مقابل ساختمان ستاد ارتش سوريه در دمشق گفت: ما سوري ها معتقديم كه خودروهائي كه مقابل ستاد ارتش سوريه منفجر شد، با همکاری غربی ها بمب گذاري شده بود زيرا غربي ها از هيبت ستاد مشترک ارتش سوريه واهمه دارند.

محمد افزود : ارتش سوريه در قبال حملات دشمنان ساكت نمی نشیند و پاسخ تروريست ها و بدخواهان سوريه را خواهد داد.

معد محمد درباره درخواست محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري ايران مبني بر افزايش تعداد اعضاي گروه تماس سوريه و جلوگيري از گسترش دامنه درگيري هاي سوريه گفت : ايران و روسيه صادقانه و مجدانه براي حل بحران سوريه تلاش مي كنند و اظهارات حكيمانه رئيس جمهوري ايران نشان مي دهد كه ایران خواهان حل بحران سوريه از طريق مذاكره است .

محمد گفت : بحران سوريه بايد توسط خود سوري ها حل و فصل شود و گروه هاي مختلف سوري بايد با هم بر سر ميز مذاکره بنشينند و بحران موجود را حل كنند.

خاطرنشان می شود که "مایا ناصر"، خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی امروز در میدان «الامویین» دمشق هنگام پوشش دادن حوادث انفجار در این منطقه بر اثر تیرانداری افراد مسلح به شهادت رسید.

در همین حال، حسین مرتضی، مدیر دفتر شبکه العالم و تصویربردار شبکه و نیز مدیر دفتر شبکه پرس‌تی وی نیز  در این منطقه بر اثر اصابت گلوله تروریست‌ها زخمی‌ و برای برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.