سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

در دولت نهم بسترها فراهم شد در دولت دهم به ثمر نشست

فرماندار شهرستان دماوند گفت: خدمات دولت ‏های نهم و دهم را ارزشمند و بی‌‏ شمار است؛ در دولت نهم بستر ها و زیرساخت‏ ها فراهم شد و در دولت دهم آنها به ثمر نشست.

علیرضا قاسمی‌‏ فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  اظهار داشت: ما شاهد آن هستیم که در اقصی نقاط کشور به ویژه مناطق محروم خدماتی ارائه شده که قطعاً در کارنامه دولت به عنوان برگ‏های زرین ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس یادآور حماسه‏‌ ها، سلحشوری و دلاورمردی رزمندگان اسلام و ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل تمام استکبار بود که به واسطه ایمان به خداوند متعال و آموزه‌‏ های اسلامی به وجود آمد.

قاسمی ‌‏فرزاد افزود: نباید آن ایثارگری ‏ها را فراموش کنیم زیرا مردم مومن ایران اسلامی درس بزرگی را به تاریخ دادند و دفاع مقدس را به عنوان یک سند افتخار ثبت کردند.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: در طول تاریخ جنگ‏ های زیادی در این مرز و بوم اتفاق افتاد که در همه آنها حاکمان ظالم شکست را پذیرفتند و بخشی از کشور را از دست داد ند.

وی بیان کرد: اما نظام مقدس جمهوری اسلامی در حالی در برابر همه مستکبران عالم ایستاد که حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن واگذار نکرد.

قاسمی ‌‏فرزاد تمسک به قرآن و اسلام و پیروی از ولایت را رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس عنوان کرد.

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه با محکوم کردن اهانت به نبی مکرم اسلام (ص)، این اقدام را حرکتی بسیار زشت و مذموم دانست و اظهار داشت: این اقدام با هوشیاری مردم مسلمان جهان و به ویژه مردم ایران اسلامی محکوم شد و بار دیگر چهره زشت و واقعی استکبار جهانی را نمایان ساخت.

وی ادامه داد: وقتی از کسانی که ادعای دفاع از حقوق بشر و آزادی بیان دارند، خواسته شد تا این اهانت را محکوم سازند از آن سر باز زدند اما کوچک‏ترین سوال و پرسشی در نورد موضوعی همچون هولوکاست را برنمی‌تابند.

قاسمی‌‏ فرزاد اهانت‏‌ کنندگان، سردمداران و حمایت‌‏ کنندگان از این موضوع را انسان‏ هایی بی‏‌ هویت و پوچ دانست که به خاطر مطرح ساختن خود از این فضا استفاده می‏‌ کنند و مستکبران عالم بدانند بازی با مفاهیم و ارزش ‏های دینی امت اسلامی برایشان گران تمام می‏شود و هزینه آن را خواهند پرداخت./س

برچسب ها: دولت ، خدمات ، زیر ساخت ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.