سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برخي ديپلمات‌هاي کشور در دوران اصلاحات غرب را کعبه آمال خود مي‌دانستند

دبير جامعه اسلامي کارمندان گفت:در دوران اصلاحات برخي از ديپلمات‌هاي جمهوري اسلامي ايران حامي ليبرال دموکراسي غرب شده و حتي آنجا را کعبه آمال خود مي‌دانستند.

سيد کمال سجادي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه ديپلماسي بين المللي فعلي کشورمان به هيچ عنوان با دوران اصلاحات قابل مقايسه نيست گفت: در دوران اصلاحات برخي از ديپلمات‌هاي جمهوري اسلامي ايران حامي ليبرال دموکراسي غرب شده و حتي آن جا را کعبه آمال خود مي‌دانستند .

وي در ادامه با اشاره به اينکه در دولت اصلاحات شاهد ديپلماسي انفعالي بوديم،افزود: با شروع به کار دولت نهم و دهم ديپلماسي جهاني جمهوري اسلامي ايران از حالت انفعالي خارج شد،چرا که ما در اين دوران وارد يک نقش پويا و فعال در عرصه جهاني شده‌ايم .

سجادي با اشاره به برگزاري جنبش عدم تعهد در کشورمان تصريح کرد: ميزباني اجلاس عدم تعهد در جمهوري اسلامي ايران نشان داد که کشورمان تا چه اندازه‌اي در ديپلماسي بين المللي فعال بوده،چرا كه اين اجلاس و همچنين سفر رئيس جمهوري کشورمان به نيويورک و سخنراني و مصاحبه‌هاي بسيار با رسانه‌هاي بين المللي بر اين امر صحه گذاشته است .

دبير جامعه اسلامي کارمندان با اشاره به اينکه در زمان اصلاحات ديپلماتهايي که از خط و مشي مقام معظم رهبري پيروي مي‌کردند بسيار تحت فشار بودند خاطر نشان کرد: جهت گيري ديپلماسي کشورمان در زمان اصلاحات بيشتر به طرف غرب بوده و اين امر ضرر و زيان‌هاي زيادي را متوجه کل نظام کرده بود،لذا در آن دوران ديپلمات‌هايي که از خط و مشي مقام معظم رهبري پيروي مي‌کردند بسيار تحت فشار بودند،اما خوشبختانه در دولت‌هاي نهم و دهم کشور از حالت انفعالي در ديپلماسي خارج شد و نمونه‌هاي آن را در زمينه هسته‌اي و اجلاس هايي که در کشورمان برگزار شده به خوبي مي بينيم.
برچسب ها: سجادی ، اجزاب ، اصلاحات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.