سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

براي مقابله با جنگ نرم دشمن، بايد اسلام را به جهانيان معرفي کنيم

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد، با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت نورانی پيامبر اکرم (ص) گفت: براي مقابله با جنگ نرم دشمن، بايد اسلام را به جهانيان معرفي کنيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در همايش تجليل از پيشکسوتان دوران دفاع مقدس استان چهارمحال و بختياري افزود: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بايد به عنوان يک اصل محوري در طول سال باشد.
وي افزود: آمادگي براي مقابله با دشمنان اسلام، بسيار ضروري و فقط منحصر به جنگ سخت نيست، مقابله با جنگ نرم استکبار، سنگين تر از جنگ در جبهه سخت است.
امام جمعه شهرکرد افزود: در مواقع لازم، همه مردم بسيجي هستند و اين را در همه دوران حيات نظام جمهوري اسلامي ديده ايم.
حجت الاسلام نكونام به نقش تاثير گذار رسانه ها در بحران كنوني جهان اشاره كرد و افزود: بايد با اتحاد در برابر دشمن ايستادگي كنيم و ظرفيت هاي اسلام را به جهانيان معرفي نماییم.
مشاور استاندار چهارمحال و بختياري در امور ايثارگران نيز در این همایش گفت: روزگاري، سنگر مقاومت‌ها در خاکريز‌ها بود و در حال حاضر، سنگرهاي مقاومت، به خدمت به مردم تبديل شده است.
محمد کياني افزود: براي پيشبرد اهداف متعالي نظام اسلامي، بايد همه ما همگام با راه و سيره عملي رهبر معظم انقلاب حرکت کنيم.
در اين همايش، چند نفر از فرماندهان دوران دفاع مقدس، به روايت خاطرات پيروزي هاي عمليات هاي بيت المقدس و ثامن الائمه پرداختند و از خانواده معظم شهداء، رزمندگان و فرماندهان پيشکسوت استان چهارمحال و بختياري تجليل شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.