سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکی از رسالت های واحد علوم و تحقیقات؛

نیاز سنجی دقیق آموزشی در نظام آموزش عالی کشور

دکتر علی شیخانی در جلسه آشنایی دانشجویان جدیدالورود دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات گفت: در واحد علوم و تحقیقات تمام گرایش های رشته مهندسی پزشکی ارائه می شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات ، دکتر علی شیخانی با بیان اینکه این واحد دانشگاهی همواره نیاز سنجی دقیق آموزشی در نظام آموزش عالی کشور بخصوص برای تحصیلات تکمیلی را انجام می دهد، از راه اندازی رشته تخصصی مهندسی توانبخشی در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در کشور در واحد علوم و تحقیقات خبر داد.

دکتر شیخانی افزود: با توجه به نیاز علمی کشور به تربیت نیروی انسانی متخصص در بخش مهندسی توانبخشی و مطالعه بسیاری از فارغ التحصیلان کارشناسی در این حوزه ، واحد علوم و تحقیقات با عنایت به اساتید برجسته در اختیار و امکانات موجود اقدام به راه اندازی این رشته تخصصی نموده که مورد استقبال بسیاری نیز واقع شده است. دکتر شیخانی همچنین واحد علوم و تحقیقات را از معدود دانشگاه های کشور خواند که در آن رشته مهندسی پزشکی ارائه می شود.

وی گفت: تنها دو دانشگاه امیرکبیر و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه هایی اند که در آن رشته مهندسی پزشکی تدریس شده و پاسخگوی مشتاقان تحصیلی در این رشته تحصیلی اند.

رئیس دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه رقابت سنگین علمی میان این دو دانشگاه در ارائه بهترین کیفیت آموزشی به دانشجویان این رشته تخصصی وجود دارد، گفت: در واحد علوم و تحقیقات تمام گرایش های رشته مهندسی پزشکی ارائه می شود.

دکتر شیخانی تصریح کرد: هم اکنون دانشکده مهندسی پزشکی در واحد علوم و تحقیقات دارای غنی ترین کتابخانه تخصصی این رشته تخصصی در کشور است./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.