سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ضرورت برخورد با کسانی که خون شهدا را هدف گرفته‌اند

دبیر کل اتحادیه سوم دانشگاه آزاد گفت: از مسئولین می‌خواهیم در مقابله با کاريکاتور منتشر شده در روزنامه شرق واکنش سختی در پیش بگيرند تا حاصل زحمات رزمندگان و خون شهدایی که در این راه ريخته شده است به هدر نرود.

علی باقریان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگان، با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس باید یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم، اظهار داشت: کاریکاتور منتشرشده در یکی از رسانه های داخلی وابسته به جریان اصلاحات، گویای احوال برخی از افرادی است که همیشه منتقد انقلاب و دفاع مقدس هستند.

این فعال دانشجویی با اشاره به علت انتشار چنین کاریکاتوری افزود: با توجه به اينکه در آستانه انتخابات سال 92 قرار داريم، این گونه افراد با انتشار چنین کاریکاتورهایی قصد دارند فضای جامعه را ملتهب کنند تا از این طریق از آب گل الود ماهی بگیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: این اقدام ضد ارزشی بار دیگر چهره دشمنان این مرز و بوم را بیش از پیش نمایان تر ساخته چرا که چنین افرادی می خواهند برنامه های خصمانه کشورهای غربی را در داخل به پیش ببرند و قطعا با سیلی محکم مردم روبرو خواهند شد.

این فعال دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد این عمل ضد ارزشی را محکوم می‌کنند لذا از هیات محترم نظارت بر مطبوعات و قوه قضاییه تقاضا داریم که در مقابل چنین عملی واکنش سختی در پیش بگیرند تا حاصل زحمات رزمندگان اسلام و خون شهدایی که در این راه ریخته شده است زیر سوال نرود.

انتهاي پيام/


برچسب ها: شهدا ، ارزش ، دفاع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.