سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق زورگير را شناسايي کنيد

رئيس پليس آگاهي ويژه شرق تهران از دستگيري يکي از سارقان حرفه اي که تحت عنوان مسافرکش اقدام به زورگيري از مسافران در شهرهاي اطراف تهران بزرگ مي کرد ،خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ، رئيس پليس آگاهي ويژه شرق تهران در بيان جزئيات اين خبر گفت : بدنبال دستگيري يکي از سارقان حرفه اي در شهرستان ورامين و اعتراف وي به چند فقره سرقت منزل طي بررسي هاي انجام شده و تطبيق چهره متهم با تصاوير فرضي سارق زورگير مسافرکش نما ، رسيدگي به اين پرونده وارد مرحله جديدي از تحقيقات شد .
 سرهنگ کمانکش افزود: با حضور تعدادي از مالباختگان در پليس آگاهي متهم مورد شناسايي قرار گرفت و درادامه بازجويي هاي فني ماموران لب به اعتراف گشود و راز زور گيري هاي متعدد در سطح منطقه جنوب شرق تهران با همدستي افرادي به نامهاي "بهر علي و عباس- ع" را فاش کرد .
اين مقام انتظامي با اشاره به کشف 15 فقره زورگيري در محدوده ورامين ،پيشوا ، پاکدشت، خاتون آباد و شهرري در بيان شيوه زورگيري سارقان بيان داشت : متهمان با استفاده از خودروهاي مختلف تحت عنوان مسافرکش در يک فرصت مناسب وتهديد بوسيله سلاح سرد اقدام به سرقت اموال مسافران کرده و سپس آنها را در خارج از شهر در محلي متروکه پياده مي کردند.
وي ادامه داد: با توجه به اعترافات متهم و گستردگي محل ارتکاب جرم از سوي نامبردگان ، طي استعلام و جمع آوري اطلاعات مشخص شد يکي از همدستان متهم چند روز قبل از دستگيري وي طي درگيري با ماموران استان البرز به ضرب گلوله کشته شده است .
 رئيس پليس آگاهي ويژه شرق تهران با اشاره به انتشار تصوير بدون پوشش متهم برابر دستور مراجع قضايي خاطر نشان کرد: بدليل اهميت موضوع و گستردگي حوزه فعاليت اين باند در شهرهاي اطراف تهران بزرگ، از ساير مالباختگان که توسط اين باند مورد زورگيري واقع شده اند در خواست مي شود جهت شناسايي و ارائه شکايت به پليس آگاهي ويژه شرق تهران واقع در ورامين – نرسيده به پل دانش سرا روبروي کارخانه قند مراجعه کنند.
گفتني است ، پرونده جهت پيگيري بيشتر تحويل مقامات قضائي گرديده است /ف
برچسب ها: پلیس ، سارقان ، مسافرکش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.