سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در واحد علوم و تحقیقات؛

اهداء جوایز برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات بین المللی سازه های ماکارونی

رئیس دانشکده مکانیک و هوافضای واحد علوم و تحقیقات گفت: مسابقات سازه های ماکارونی واحد علوم و تحقیقات به مسابقات شناخته شده علمی در سطح دانشکده های مهندسی دنیا تبدیل شده است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگارن به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات در این مراسم دکتر مرتضی خیاط ،رئیس دانشکده مکانیک و هوافضا این واحد ، ضمن تشریح اهداف و چگونگی برگزاری این مسابقات به استقبال پرشور دانشجویان مکانیک در این دوره از مسابقات اشاره کرد و سطح بالای سازه های ساخته شده توسط تیم های دانشجویی شرکت کننده در مسابقات را نشانه عمق علاقه دانشجویان و پژوهش محور شدن دانش های فراگرفته شده در دانشگاه های کشور دانست.

دکتر خیاط با ذکر اینکه واحد علوم و تحقیقات تاکنون موفق به برگزاری 4دوره از این مسابقات بصورت بین المللی شده است،گفت:مسابقات ماکارونی در واحد علوم و تحقیقات یک مسابقه شناخته شده علمی در سطح دانشکده های مهندسی مکانیک در اقصی نقاط کشور است.

وی در پایان، تیم های برگزیده را به ترتیب تیم ایران عمران از دانشگاه آزاد شهرکرد ، تیم تاریTARI از دانشگاه آتاتورک ترکیه و تیم خورشید مهر از دانشگاه آزاد شهرکرد اعلام کرد.

گفتنی است جوائز هریک از نفرات رتبه ی اول این مسابقات یک دستگاه نت بوک و تیم های دوم و سوم نیز هارد پرتابل اهدا شد. /ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.