سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

لزوم معرفی ظرفیت‌های فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) به دانشجویان

جانشین معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: حرم مطهر حضرت معصومه(س) دارای ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی گسترده‌ای است که باید به دانشجویان استان قم معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام حسینی در جلسه کمیسیون دانشجویی استان قم با اشاره به حوزه تبلیغات این مرکز اظهار داشت: ظرفیت‌های گسترده‌ای در این زمینه وجود دارد که می‌تواند مورد استفاده کمیسیون دانشجویی قرار گیرد.

وی افزایش ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی حرم مطهر با مشارکت کمیسیون دانشجویی استان را خواستار شد و افزود: اداره خدمات فرهنگی علاوه بر بازدیدها، برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای مجاوران و زائران تدارک می‌بیند که دانشجویان نیز می‌توانند از آن ها استفاده کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اداره مراسم و محافل نیز فعالیت گسترده‌ای در زمینه برگزاری ویژه برنامه‌های مناسبتی دارد، عنوان داشت: دانشجویان استان قم می‌توانند به صورت انفرادی و گروهی از برنامه‌های در نظر گرفته شده در مناسبت‌های مختلف استفاده کنند .

وی از آغاز به کار مجتمع آموزشی کریمه اهل بیت(ع) در چند پایه تحصیلی دختران و پسران خبر داد و افزود: عملیات اجرایی احداث مجتمع آموزشی کریمه نیز به زودی آغاز خواهد شد ضمن اینکه ساختمان‌های آموزشی و قرآنی دیگری نیز یا مشغول به فعالیت هستند یا اینکه در دستور کار برای احداث قرار دارند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.