سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف بيش از 209 كيلوگرم انواع مواد مخدر در كاشان اصفهان

فرمانده انتظامي شهرستان كاشان از كشف بيش از 209 كيلوگرم انواع مواد مخدر و دستگيري بيش از 900سوداگر مرگ طي شش ماهه اول سالجاري خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "منوچهر صفايي " فرمانده انتظامي شهرستان كاشان استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت:طي شش ماهه ابتدايي سال جاري و در راستاي ارتقا امنيت اجتماعي و اخلاقي با محوريت مبارزه با سوداگران مرگ و كشف مواد مخدرطرح هاي متعددي توسط ماموران اين فرماندهي در سطح شهرستان به اجرا درآمد.
وي افزود : در همين رابطه ماموران 209 كيلو و 619 گرم انواع مواد مخدر شامل 156 كيلو و 776 گرم ترياك ، 12 كيلو و 348 گرم هروئين ، 33 كيلو و 842 گرم حشيش و شش كيلو و 652 گرم ساير مواد مخدر را كشف و ضبط كردند .
اين مقام مسئول با بيان اينكه كشفيات مدت ياد شده در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 100درصد افزايش داشته است تصريح كرد : در راستاي مقابله جدي با سودا گران مرگ از ابتداي سال تا كنون بيش از 900 نفر از عوامل اصلي توزيع و قاچاق مواد مخدر دستگير شدند .
سرهنگ "صفايي" گفت: از باندهاي منهدم شده تعدادي سلاح گرم و سرد ، خودرو سبك و سنگين ، مقاديري وجه نقد و آلات وادوات استعمال مواد مخدر نيز كشف و ضبط شده است .
سرهنگ صفايي در ادامه با اشاره به اينكه مقدار قابل ملاحظه اي از اين مواد كشف شده مربوط روانگردان هابوده تصريح كرد: افزايش جمعيت جوان ، ميزان آسيب پذيري جوامع را به لحاظ سوء مصرف مواد مخدر صنعتي مضاعف كرده زيرا جوانان امروزي با انگيزه كنجكاوي خود ، همگرايي با روند تحولات اجتماعي جهاني و هويت يابي و يا رهايي از فشار اجتماعي ، فرار از مشكلات و مسئوليت ها به سوي مصرف انواع مواد مخدر به ويژه روانگردان ها پناه مي برند.
وي خاطرنشان كرد: بدون ترديد فعاليت هاي كاهش تقاضا هنگامي به نتيجه مورد نظر مي رسد كه همه دستگاه ها و نهاد هاي دولتي و غير دولتي و اقشار مختلف مردم از جمله خانواده ها مشاركت پذيري فعالي با نيروي انتظامي داشته باشند.
اين مقام مسئول در پايان موقعيت خاص جغرافيايي و بسيار حساس شهرستان كاشان و نزديكي به مركز كشور از نظر قرار گرفتن در مسير قاچاق مواد مخدر مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان كرد: به همين منظور پليس شهرستان با ايجاد اكيپ هاي تخصصي و تقويت گلوگاه هاي ايست و بازرسي تمهيدات خاصي را در برخورد با قاچاقچيان و مقابله با عرضه و ترانزيت مواد مخدر در اين شهرستان پيش بيني كرده است./ف
برچسب ها: مواد مخدر ، کاشان ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.