سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماني‌فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

ديدگاه ايران در مجمع عمومي بازتاب مواضع 120 كشور جهان است

يک کارشناس رسانه‌هاي بين‌المللي گفت: توانمندي ايران با به عهده گرفتن رياست دوره‌اي جنبش عدم تعهد بيشتر شده و سخنراني رئيس جمهور اين كشور در مجمع عمومي تأثيرگذاري بيشتري خواهد داشت.

محمدرضا ماني‌فر در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفر رئيس جمهور کشورمان به نيويورک، اظهار داشت: سفر احمدي‌نژاد به سازمان ملل همچون گذشته، با واکنش‌هاي مختلفي از سوي محافل جهاني به ويژه سران رژيم اشغالگر صهيونيستي روبرو شده است.
 
وي در ادامه با تاکيد بر اينکه  ايران رياست دوره‌اي جنبش عدم تعهد را بر عهده دارد، افزود: مواضعي که رئيس جمهور اين كشور در نشست مجمع عمومي بيان مي‌کند مانند سال‌هاي گذشته براي رژيم جعلي صهيونيستي داراي اهميت خاصي بوده اما از آنجايي كه اين مواضع اكنون از سوي 120 كشور عضو جنبش عدم تعهد بيان مي‌شود، صهيونيست‌ها را بيشتر به تكاپو واداشته است.
 
اين کارشناس رسانه‌هاي بين‌المللي افزود: ايران با بيان مواضع خود در نشست مجمع عمومي، سعي مي‌كند تا جهان و به‌ خصوص كشورهاي منطقه را از خطر رژيم غاصب صهيونيستي آگاه كند.
 
ماني‌فر در پايان خاطر نشان کرد: توانمندي ايران با به عهده گرفتن رياست دوره‌اي جنبش عدم تعهد بيشتر شده و سخنراني رئيس جمهور اين كشور در مجمع عمومي تأثيرگذاري بيشتري خواهد داشت.
 
انتهاي پيام/پ3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.