سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقری:

ایران بر استیفای کامل حقوق هسته‌ای خود تاکید دارد

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر استیفای کامل حقوق هسته‌ای ملت برای برخورداری از همه ظرفیت‌های فناوری صلح آمیز هسته‌ای پافشاری می‌کند.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، علی باقری معاون سیاست خارجی و امنیت بین‌الملل دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به این که ایران بر استیفای کامل حقوق هسته‌ای ملت تاکید دارد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و ابتکار عمل پیشنهادهای خود را برای اطلاع افکار عمومی جهان منتشر  کرد.

وی افزود: پس از گفتگوهای مسکو، جلیلی در نامه‌ای به کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تاکید ملت ایران بر دفاع از حقوق خود هشدار داد که دچار اشتباه محاسباتی نشوند از این رو با توجه به منطق روشن این پیشنهادها اکنون نوبت 1+5 است که به این پیشنهادها پاسخ دهد.

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به گفت‌وگوی هفته پیش جلیلی و اشتون در استانبول اظهار داشت: در این دیدار با تاکید بر مفاد پیشنهادهای مسکو و تاکید ملت ایران بر حقوق هسته‌ای خود، از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پاسخ پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران مطالبه شد.

باقری با اشاره به جمع‌بندی نشست دو جانبه استانبول گفت: اشتون ضمن مفید و سازنده خواندن این گفتگوها اظهار داشت پس از مشورت با 1+5 مجددا گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.