سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لایحه حمایت از محیط بانان در کمیسیون قضایی مجلس بررسی مجدد می شود

رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به اصلاحات مورد نظر این سازمان در خصوص لایحه جامعه حمایت از محیط بانان که توسط دولت مصوب شد گفت: در این لایحه کمیسیون قضایی مجلس تصویب مجدد می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد جواد محمدی زاده در حاشیه نخستین جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی در جمع خبرنگاران افزود: یکی از مهمترین وظایف سازمان محیط زیست در رابطه با محیط بانان حمایت قضایی از آنهاست که در قالب یک طرح و لایحه قانونی در مجلس بررسی می شود.
وی با بیان این که لایحه حدود 2 سال پیش در دولت مصوب شد که بسیاری از نقطه نظرات محیط زیست را در نظر نگرفته بود و به همین دلیل سازمان محیط زیست اصلاحیه برای آن تهیه و به مجلس ارائه کرد که در حال حاضر در کمیسیون قضایی در حال بررسی است و امیدواریم به زودی تصویب شود.
وی اظهار داشت: با تصویب این لایحه حمایت های لازم از نظر حفاظت و ماموریت محیط بانان انجام می شود.
رئیس سازمان محیط زیست تصریح کرد: راه اندازی یگان حفاظت از محیط زیست و در نظر گرفتن محیط بانان  به عنوان رابط قضایی از دیگر اقدامات است که در راستای حمایت قضایی از محیط بانان انجام شد.
وی ادامه داد: ضعف آموزش از دیگر مشکلات محیط بانان است که از حدود 2 سال پیش با برنامه ریزی و آموزش ضمن خدمت محیط بانان برطرف شد.
به گفته ی آموزشهای نظامی و خریداری سطح به اندازه کافی به طور یکسان از دیگر اقدامات است که برای محیط بانان انجام شده است.
محمدی زاده خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری وضعیت 800 هزار محیط بان سالیان در حالت قراردادی به پیمانی و رسمی تبدیل می شود./ل
برچسب ها: محیط ، زیست ، لایحه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.