سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طلايي‌نيک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

انحصار طلبي و بحران‌سازي غرب واکنش ملت‌هاي منطقه را گسترش مي‌دهد

يک کارشناس سياست خارجي گفت: غرب و به ويژه صهيونيست‌ها براي بهانه‌جويي در مداخله‌هاي منطقه‌اي موضوع هسته‌اي ايران را با دروغ‌پردازي زير سوال مي‌برند که به دنبال اين امر واکنش قاطع و منطقي ايران و بسياري از کشورهاي مستقل جهان به انحصار طلبي غرب و بحران‌سازي صهيونيست‌ها گسترش خواهد يافت.


رضا طلايي‌نيک در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به سخنان اوباما در مجمع عمومي سازمان ملل گفت: اوباما با تکرار ادعاهاي دروغين خود عليه برنامه هسته‌اي ايران به دنبال جلب خشنودي صهيونيست‌ها و پيروزي در انتخابات رياست جمهوري پيش روي آمريکاست.

وي تصريح کرد: سخنان اوباما در مجمع عمومي سازمان ملل ادامه راهبرد اسلام هراسي و ايران هراسي آمريکا و رژیم صهیونیستی است.

اين کارشناس سياست خارجي ادامه داد: غرب و به ويژه صهيونيست‌ها براي بهانه‌جويي در مداخله‌هاي منطقه‌اي موضوع هسته‌اي ايران را با دروغ‌پردازي زير سوال مي‌برند که  به دنبال اين امر واکنش قاطع و منطقي ايران و بسياري از کشورهاي مستقل جهان به انحصار طلبي غرب و بحران‌سازي صهيونيست‌ها گسترش خواهد يافت.

وي در پايان خاطر نشان کرد: تکرار رويکرد ايران هراسي مقامات کاخ سفيد به بدبينی‌هاي ايران به عنوان کشوري تعيين کننده در منطقه نسبت به دولتمردان غربی مي‌افزايد و اين امر براي برقراري صلح و ثبات در منطقه مفيد نيست.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.