سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

زود است درباره قهرماني حرف بزنيم

سرمربي جديد تيم فوتبال صباي قم گفت: زود است که بخواهيم راجع به قهرماني يا جايگاه تيم در پايان فصل صحبت کنيم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، صمد مرفاوي در خصوص وضعيت تيم صباي قم براي بازي با داماش تصريح کرد: زمان زيادي نيست که کارم را در صبا آغاز کرده‌ام. من روز گذشته سر تمرينات حاضر شدم. خوشبختانه صبا بازيکنان جوان و با انگيزه‌اي دارد که مي‌توانند در ليگ موفق باشند.
وي افزود: مهمترين مسئله تيم صبا در حال حاضر خستگي بازيکنان است. آنها روز يکشنبه با نفت تهران بازي کرده‌اند. فردا با داماش بازي خواهند کرد و دوشنبه هفته آينده هم مقابل استقلال قرار مي‌گيرند. به نظرم اين نوع برنامه ريزي براي تيم ما مناسب نيست.
سرمربي تيم فوتبال صباي قم در خصوص تيم داماش تاکيد کرد: از اين تيم شناخت دارم. اميدوارم بتوانيم در اين مسابقه خانگي برابر داماش پيروز شويم و زمينه موفقيت صبا را فراهم کنيم.
مرفاوي در پاسخ به اين سئوال که " فکر مي‌کنيد بتوانيد با صباي قم بتوانيد جزو چهار تيم بالاي جدول قرار بگيريد"؟ گفت: زود است که بخواهيم راجع به قهرماني يا جايگاه تيم در پايان فصل صحبت کنيم. در حال حاضر رقابت تيم‌هاي بالاي جدول به هم نزديک بوده و رقابت فشرده‌اي ميان چند تيم برقرار است. ما هم تلاش مي‌کنيم تا پايان فصل در جمع مدعيان باقي بمانيم و در مکان خوبي قرار بگيريم./س
برچسب ها: قم ، صحبت کردن ، جایگاه صبا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.